ادامه روند صعودی قیمت ارز و سکه

با ادامه روند صعودی قیمت سکه و ارز در بازار، سکه امامی به مرز ۳۱ میلیون تومان نزدیک شد و دلار در بازار آزاد از نیمه مرز ۵۴ هزار تومان گذشت.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ نرخ اسکناس دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز ۴۱ هزار و ۷۵۹ تومان و قیمت حواله دلار ۳۶ هزار و ۳۱۲ تومان کشف شد. امروز همچنین در بازار جدید مبادله ارز و طلا، اسکناس دلار برای نیازهای ضروری همچون مصرف دانشجویی، مسافری و غیره ۵۲ هزار تومان قیمت خورد. دلار در بازار آزاد نیز هم‌اکنون با ۵۴ هزار و ۸۰۰ در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، قیمت نفت برنت دریای شمال در پایان هفته میلادی با ۸۳ دلار و ۲۳ سنت در هر بشکه بسته شد. اما اونس با ۲۲ دلار و ۲۵ سنت کاهش، هفته میلادی را با قیمت ۱۸۱۱ دلار و ۶۰ سنت به پایان برد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در آغاز هفته جاری، سکه امامی با یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان افزایش نسبت به چهارشنبه قبل، به کانال ۳۱ میلیون تومان نزدیک شد و هم‌اکنون با ۳۰ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان در حال خرید و فروش است. ربع سکه هم با ۷۳۰ هزار تومان افزایش، وارد کانال ۱۱ میلیون تومان شد و در حال حاضر به ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

طلای ۱۸ عیار هم با افزایش بی‌سابقه ۸۴ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه گذشته، امروز با قیمت ۲ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۸۰۰ در حال معامله است.

کد خبر 467815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =