فولاد هرمزگان منشا خدمات بزرگی برای استان هرمزگان بوده است

نماینده مردم بندرعباس در شورای اسلامی در  جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،  با اشاره به تلاش‌های فولاد هرمزگان در عرصه تولید، گفت: دستاوردهای تولیدکنندگان به سادگی حاصل نمی‌شود. این دستاوردها در شرایط سخت آب و هوایی با وفاق و همدلی نتیجه شیرینی داده است.

نگاه دولت نیز به مسئله تولید و به ویژه رفع چالش‌های آن ستودنی است و پس از اینکه چالش‌ها را برای وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کردیم، بلافاصله معاون پارلمانی وزارت صمت مامور رسیدگی به این مشکلات شدند و این نگاه و سرعت عمل قابل ستایش است.

وی افزود: اگر صحبت از رفع مشکلات کارخانه‌های بزرگی همچون فولاد هرمزگان و آلومینیوم المهدی می‌کنیم، این مهم دغدغه چندین هزار نفر کارگر در حال کار در این مجموعه‌‎ها به صورت مستقیم و ده‌ها برابر به صورت غیر مستقیم است. حضور مدیران وزارت صمت در کارخانه‌ها برای پیگیری مشکلات تولیدکنندگان باعث دلگرمی تولیدکنندگان خواهد بود.

احمد مرادی با اشاره به نگاه مسئولانه فولاد هرمزگان برای حل مشکلات منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: مطالبات و انتظارات جامعه از تولیدکنندگان بزرگ برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بالا است. خوشبختانه فولاد هرمزگان توجه لازم را به اشتغال‌زایی و مسئولیت‌های اجتماعی داشته است. این یعنی در کنار تولید، نگاه مسئولیت‌پذیر این شرکت، جامعه را راضی کرده و منشا خدمات بزرگی برای استان هرمزگان بوده است.این شرکت توانست نشاط را در جامعه ایجاد کند. فولاد هرمزگان در وقایعی همچون زلزله، شیوع کرونا، آموزش و پرورش و به ویژه حوزه ورزش توانست در استان هرمزگان باعث نشاط و راضی کردن جامعه شود. همواره در کنار مدیران به دنبال رفع مشکلات هستیم و تنها دغدغه نمایندگان این است که از چنین شرکت‌هایی از سوی دولتمردان حمایت به عمل آید.

کد خبر 467159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =