نسخه جدید اپلیکیشن ۷۲۴ رونمایی شد

اپلیکیشن ۷۲۴ در راستای بازآفرینی برند سپ و گسترش خدمات پرداخت، از نسخه جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی سپ، ۷۲۴ درحالی نسخه جدید اپلیکیشن خود را عرضه کرده که در این نسخه علاوه بر بهسازی فضای کاربری، قابلیت‌های کلیدی تازه‌ای نیز به این محصول اضافه شده است.
نسخه ارتقا یافته این اپلیکیشن با کاربری آسان و سریع برای توسعه و تسهیل راه‌کارهای پرداخت الکترونیک، طراحی شده و محیط کاربری لذت بخشی را هم سو با برند سپ برای کاربران فراهم آورده است.

ساده سازی انجام عملیات پرداخت مهمترین ویژگی نخستین اپلیکیشن پرداخت کشور است که براساس نیازسنجی‌های متعددی که از کاربران صورت گرفته انجام شده است. از دیگر خدمات قابل ارائه در نسخه جدید ۷۲۴ می‌توان به: شخصی سازی صفحه اپلیکیشن توسط کاربر، اشتراک رسید تراکنش‌ها به‌صورت متنی، انتقال وجه بین ۲۷ بانک کشور، پرداخت از کیف پول، شارژ، بسته اینترنتی و ... اشاره کرد.

همچنین در صفحه اصلی این نسخه، کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه "سپ پی" در صفحه اصلی نسبت به پرداخت کرایه تاکسی در برخی از شهرها و همچنین پرداخت از طریق کیف پول روی کارتخوان‌های سپ اقدام کنند. محیط کاربری آسان و لذت بخش، عملیات پرداخت را در کمترین زمان امکان‌پذیر کرده است.

منکس
کاربران نسخه جدید اپلیکیشن ۷۲۴ می‌توانند با انتخاب گزینه منکس، در کنار پرداخت کیف پول و پرداخت نقدی، از طریق منکس نیز اقدام به پرداخت نمایند.

پذیرندگان کارتخوان
در نسخه جدید ۷۲۴ گزینه "سپ‌یار" برای تمام پذیرندگان کارتخوان‌های سپ فعال شده تا پذیرندگان به آسانی بتوانند به گزارش تراکنش کارتخوان ، ثبت درخواست رول و همچنین آخرین اخبار و اطلاعیه‌های حوزه کارتخوان دسترسی پیدا کنند.

پشتیبانی و پاسخگویی
امور مشتریان در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، از طریق شماره تماس ۸۴۰۸۰-۰۲۱ و یا ایمیل i۷۲۴@sep.irپاسخگوی کاربران گرامی است.
کسب عنوان «برند محبوب ملی» با رای‌ مردم، در بخش «اپلیکیشن پرداخت» در دو دوره‌ی متوالی ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ از جمله افتخارات نخستین اپلیکیشن پرداخت کشور است.

دریافت و نصب اپلیکیشن ۷۲۴
متقاضیان می‌توانند برای دریافت و نصب اپلیکیشن ۷۲۴ در هر دو نسخه IOS و اندروید با شماره گیری #۷*۷۲۴* یا مراجعه به سایت www.۷۲۴.ir اقدام نمایند.
همچنین امکان دریافت مستقیم از کافه بازار، مایکت و گوگل‌پلی نیز برای کاربران مهیا است.

کد خبر 466833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =