بیش از هزار نخبه تا پایان سال جاری جذب دستگاه‌های اجرایی می شوند

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بیش از هزار نفر از نخبگان تا پایان سال جاری در دستگاه‌های اجرایی کشور جذب می‌شوند

به گزارش صدای بورس,میثم لطیفی روز پنجشنبه هنگام بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: دستکم پنج هزار نفر از نخبگان نیز در سال‌های آینده در دستگاه‌های اجرایی استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: نظام اداره کشور و آینده حکمرانی و آینده نگاری باید ترسیم شود تا در آینده الگوی متفاوتی از مدیریت را شاهد باشیم؛ خدمات دولتی در آینده باید از روی گوشی‌های تلفن همراه در دسترس عموم مردم باشد .
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت های قابل توجهی در حوزه دانش بنیان ها در کشور ایجاد شده و برای نسل های بعدی باید کارهای بانکی و خدمات اداری و اجتماعی را از طریق گوشی های تلفن همراه بتوانیم انجام دهیم.
لطیفی بیان کرد: حمایت از حوزه علم و دانش همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشته است و نتایج و ثمره های این اعتماد و حمایت ها را امروز در تشکیل بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری و توجه به شرکت‌های دانش بنیان می‌توان مشاهده کرد.
وی با بیان اینکه تحریم‌های اروپا بدلیل ادعای فروش پهباد به روسیه است، گفت: تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا بدلیل پیشرفت های ایران در عرصه های علم و فناوری انجام شده است.
لطیفی افزود: هیچ مقطعی از تاریخ ایران را نمی توان یافت که اسلحه به کشوری فروخته باشد که بتواند موازنه را به هم بزند.
وی اضافه کرد: اولین نمونه پهبادهای ایرانی توسط دانشمندان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف طراحی و ساخته شد .
به گزارش ایرنا,معاون رییس جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور در این نشست با تعدادی از مسوولان واحدهای دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 466376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =