۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
قیمت تتر در تترلند

بهترین قیمت تتر در سکوی تبادل تترلند عرضه شده است تا سرمایه‌گذاران بتوانند در شرایط تورمی ارزش دارایی خود را حفظ کنند.

به گزارش صدای بورس، رمز ارز تتر (USDT) با استفاده از تکنولوژی بلاک چین امکان تبادل سریع و بدون محدودیت سرمایه به سراسر جهان را برای کاربران امکان‌پذیر کرده است.

تترلند به‌عنوان یکی از مراجع اصلی خرید و فروش تتر در کشور با مناسب‌ترین کارمزد، امکاناتی ازجمله تسویه آنی تتر و تومان، احراز هویت کمتر از ۱۰ دقیقه، پشتیبانی ۲۴ساعته، عرضه تتر تک‌نرخی و بازار بورس تتر را دراختیار کاربران گذاشته است.

تتر مناسب سرمایه‌گذاری

ازآن‌جاکه با افزایش قیمت دلار ارزش سرمایه درمعرض افت دائمی قرار دارد، افراد دارایی‌شان را به دلار که ثبات قیمتی بیشتری دارد، تبدیل می‌کنند. بااین‌حال، محدودیت خرید دلار در کشور و مشکلات جابه‌جایی و نگه‌داری آن باعث شده است تا سرمایه‌گذاران به دلار دیجیتال یا تتر بیشتر توجه کنند.

بااین‌همه، تتر کاربردهای دیگری نیز دارد. برای مثال، جابه‌جایی پول به سراسر جهان به‌دلیل محدودیت‌ها و کارمزد زیاد و سرعت کم، افراد را بر آن داشته است تا از روش سریع‌تر و به‌صرفه‌تر آن، یعنی ارز دیجیتال تتر بهره ببرند.

همچنین، برای خرید رمزارزها در صرافی‌های جهانی از تتر (USDT) استفاده می‌شود. در اکثر سکوهای تبادل رمزارزی، تتر به‌عنوان پرکاربردترین جفت رمزارز برای خرید بیت کوین و اتریوم و سایر رمزارزهای معروف به‌کار می‌رود.

استفاده از تتر تا اندازه‌ای رواج یافته است که ازنظر ارزش بازار، در رتبه سوم ارزهای دیجیتال قرار گرفته و ازنظر معاملات روزانه، حتی بالاتر از بیت کوین رتبه نخست را ازآنِ خود کرده است.

قیمت تتر در تترلند

قیمت تتر در جهان چگونه تعیین می‌شود؟

ارزش هر کوین تتر برابر با پشتوانه آن، یعنی یک دلار آمریکاست. شرکت صادرکننده تتر درمقابل هر تتری که صادر می‌کند، معادل آن دلار یا اوراق بهادار در خزانه خود به‌عنوان پشتوانه ذخیره می‌کند؛ ازاین‌رو، قیمت تتر نسبت یک‌به‌یک با دلار دارد و قیمت جهانی آن برابر با دلار آمریکاست.

قیمت تتر نیز در کشورمان با استفاده از نرخ لحظه‌ای دلار محاسبه می‌شود. کاربران می‌توانند در سکوی تبادل تترلند با استفاده از تومان و از روش‌هایی مانند خرید با کارت بانکی یا انتقال بانکی، تتر تهیه کنند.

قیمت تتر در تترلند

نمودار قیمت تتر در تترلند

سرمایه‌گذاران از نمودار قیمت تتر در تترلند می‌توانند به‌عنوان مرجعی برای معاملاتشان استفاده کنند؛ زیرا از سال ۱۳۹۶ تاکنون، در این نمودار قیمت تتر به‌صورت کامل ثبت شده است.

در صفحه نرخ تتر در تترلند، قیمت لحظه‌ای تتر و بیشترین و کمترین نرخ خرید و فروش تتر را در بازه‌های زمانی متفاوت می‌توان مشاهده کرد. در این بخش، نمودارهای ۷روزه، ۳۰روزه، ۳ماهه، ۱ساله و نمودار کلی قیمت تتر نیز دردسترس است.

چرا خرید و فروش تتر را در تترلند انجام دهیم؟

یکی از ویژگی‌های مهم تترلند خرید و فروش تتر با نرخ ثابت است؛ یعنی فارغ از حجم معامله انجام‌شده، تتر با قیمتی ثابت به کاربر عرضه می‌شود. تترلند به‌عنوان اولین سکوی تبادل تک‌نرخی (OTC) تتر در کشور، شکاف قیمت خرید و فروش تتر را حذف کرده است؛ به‌همین‌دلیل، در کانون توجه معامله‌گران قرار گرفته است؛ به‌ویژه معامله‌گرانی که حجم معاملاتی زیادی دارند.

افزون‌براین، تترلند با راه‌اندازی بازار بورس تتر، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا تتر را به‌طورمستقیم با یکدیگر ترید کنند. در این روش، کاربران با گذاشتن سفارش خرید یا فروش تتر، قیمت را خودشان تعیین می‌کنند و بدین‌ترتیب می‌توانند باتوجه‌به قیمت ورودی که داشته‌اند، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نوسان‌گیری نهایت استفاده را ببرند.

ویژگی جذاب دیگر تترلند برخلاف سایر سکوهای تبادل رمزارزی، نبود کارمزد واریز و برداشت تتر و تومان است؛ چراکه تنها کارمزد تبدیل تومان به تتر و برعکس دریافت می‌شود که آن نیز با مناسب‌ترین نرخ محاسبه شده است.

از دیگر ویژگی‌های تترلند می‌توان به واریز و دریافت فوری تومان و تتر، کیف پول تتری و تومانی، مبدل تترلند با بیش از ۱۰۰ رمزارز، احراز هویت کمتر از ۱۰ دقیقه و پشتیبانی ۲۴ساعته اشاره کرد. برای خرید تتر و فروش تتر در تترلند، می‌توانید از وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS این سکوی تبادل استفاده کنید.

کد خبر 466275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =