افت بی‌سابقه قیمت ربع سکه

در پس انتشار اطلاعیه‌ بانک مرکزی برای فروش ۵۰۰ هزار قطعه ربع سکه، قیمت ربع سکه امروز ۵۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ براساس وبگاه بانک مرکزی، قیمت یورو امروز ۴۳ هزار و ۴۲۶ و دلار ۳۹ هزار و ۴۳۰ تومان اعلام شده است. امروز همچنین در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۹ هزار و ۴۰ تومان معامله شد. دلار در بازار آزاد هم در محدوده ۴۱ هزار تومان در حال معامله است. آخرین نرخ دلار نیما نیز ۲۸ هزار و ۳۷۱ تومان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، بهای نفت برنت امروز با یک دلار و ۴۱ سنت کاهش، به ۷۹ دلار و ۲۷ سنت در هر بشکه رسید. اونس نیز با یک دلار و ۵۷ سنت کاهش نسبت به روز گذشته، با رقم ۱۸۷۴ دلار و ۳۸ سنت داد و ستد شد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه، سکه امامی امروز با کاهشی حدود ۴۰۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته، به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با کاهش بی‌سابقه ۵۵۰ هزار تومانی، به ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

طلای ۱۸ عیار هم ۶ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافت و امروز با رقم یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

کد خبر 465306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهراد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    دولت بایدقیمت بازار ثابت نگهداردوباپخش طلادربازارطلاراارزان کند راهش این هست که برای هر ایرانی با کارت ملی مثلا سکه وطلا به قیمت ارزان‌تر دربازار مخصوصا برای زوج جوان که می‌خواهند ازدواج کنند بفروشند نه به دلال‌ها خود بخود حباب بالای طلا ازبین می‌رود وتورم کنترل می‌شود حتی در دلار هم چنین طرحی جواب می‌دهد.تازه هرتعهدی هم می‌توان از خریداران گرفت
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    قیمت سکه در بورس خیلی گران در نظر گرفته شده.
  • علی ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 0
    بعضی از بزرگواران میفرمایند با پخش طلا. عزیز مگه گندمه پخشش کنن. دوما دارن پشتوانه پولو مملکتو اب میکنن میدن تو بازار. واسه اینکه دل و دزدیاشون رو نشه و فشار از دوششون برداشته بشه فکر کردین یه درصد فکر ملت هستن؟