توصیه مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار به دولت: تخم مرغ را گران کنید

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: تا زمانیکه قیمت جدید مورد پذیرش تولیدکننده های تخم مرغ نباشد آنها از ارسال تخم مرغ برای عرضه در میادین میوه و تره بار خودداری می‌کنند.

به گزارش صدای بورس,فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران با بیان اینکه تغییر قیمت انجام شده در نرخ تخم مرغ هنوز مصوب نشده است، افزود: این نرخ باید مصوب و اعلام شود.

او گفت: نرخ نامه فعلی مربوط به قیمت تخم مرغ از قرار شانه‌ای ۷۶ هزار تومان است اما در نرخنامه جدید قیمت تغییر پیدا کرده است و باید این قیمت اعمال شود تا تخم مرغ در میادین عرضه شود.

فصاحت گفت: تا زمانیکه قیمت جدید مورد پذیرش تولیدکننده های تخم مرغ نباشد آنها از ارسال تخم مرغ برای عرضه در میادین میوه و تره بار خودداری می کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران افزود: با پیگیری مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و برای جلوگیری از اختلال در روند توزیع تخم مرغ قرار شد تعاونی مرغداران میهن تا تصویب نهایی نرخنامه جدید تخم مرغ مورد نیاز میادین میوه و تره بار را تامین کند.

به گزارش تسنیم,در بخشنامه امروز سازمان میوه و تره بار قیمت تخم مرغ بسته بندی ۳۰ عددی که تا دیروز ۹۴ هزار تومان بود به ۸۹ هزار تومان رسید.

کد خبر 464531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =