موتور بیت کوین هنوز روشن نشده است!

قیمت ارزهای دیجیتال امروز هم نوسان زیادی نداشته است. البته بیت کوین و اتریوم مثبت هستند اما رشد آن ها محدود است.

به گزارش صدای بورس، بیت کوین امروز با رشد حدود ۳ دهم درصدی به محدوده ۱۶۸۰۰ دلار رسیده و بازده ماهانه آن نیز به مثبت نیم درصد رسیده است. البته در مقیاس هفتگی همچنان افت ۱ درصدی را شاهد هستیم.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۲ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۲۲ میلیارد دلار است.

در حال حاضر این ترس در بازار وجود دارد که بیت کوین هم متاثر از جو منفی که در بازارهای سهامی ایجاد شده، با افت قیمت بیشتر مواجه شود. برخی از تحلیلگران همچنان بر نظر خود مبنی بر رسیدن قیمت به حدود ۱۰ هزار دلار پافشاری می کنند. به زودی مشخص می شود که بیت کوین دوباره مسیر نزولی را انتخاب می کند یا وارد یک فاز صعودی خواهد شد.

افت ۵ درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم هم امروز مثبت است. با رشد حدود ۳ دهم درصدی، قیمت این آلت کوین در حدود ۱۱۸۰ دلار است. برخلاف بیت کوین که در مقیاس ماهانه وارد بازده مثبت شده، اتریوم همچنان عملکردی منفی در یک ماه گذشته داشته و حدود ۲ درصد افت کرده است. در مقیاس هفتگی هم بیش از ۵ درصد افت در این آلت کوین مشاهده می شود.

ارزش معاملات اتریوم دیروز حدود ۳.۵ میلیارد دلار بود و امروز به حدود ۳.۸ میلیارد دلار رسیده. ارزش بازار آن نیز ۱۴۵ میلیارد دلار است.

نوسان محدود آلت کوین ها

به گزارش اقتصاد نیوز,تعداد نمادهای مثبت و منفی در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار تقریبا برابر است. همچنین در هیچ کدام از دو سمت، نوسان سنگینی وجود ندارد.

در میان نمادهای منفی، لئو با افت ۵ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. OKB هم ۴ درصد افت کرده و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از ۳ درصد دارند.

اما در میان نمادهای مثبت، نوسانات کمتر از این میزان است. شیبا اینو و اینترنت کامپیوتر با رشد ۲ درصدی، مثبت ترین نمادهای امروز هستند. مابقی نمادهای مثبت هم رشدی کمتر از یک درصد داشته اند.

در مقیاس ماهانه وضعیت اکثر نمادها بد است. تنها چند نماد هستند که رشد کرده اند. تون کوین با رشد ۴۹ درصدی بیشترین افزایش قیمت ماهانه را دارد. هوبی توکن هم طی این مدت ۲۱ درصد رشد کرده و Bitcoin SV و ایپ کوین با رشد ۱۴ و ۱۳ درصدی، از نمادهای پربازده طی این مدت بوده اند.

در فهرست نمادهای منفی، چیلیز با افت ۵۳ درصدی بیشترین سقوط را دارد. الگوراند و فلو هم طی این مدت ۳۸ و ۳۶ درصد افت کرده اند.

ارزش معاملات همچنان پایین است

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد ۲ دهم درصدی به ۸۰۹ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات بازار هم با رشد ۵ درصدی به ۲۳ میلیارد دلار رسیده است. این رقم برای بازار ارزهای دیجیتال رقمی کوچک محسوب می شود.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۱.۳ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم ۲۱ میلیارد دلار بوده است.

کد خبر 464201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =