۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
قیمت جهانی دلار در اوج

دلار در برابر ین ژاپن با ۰.۳۵ درصد افزایش به ۱۳۷.۰۵ و در برابر سبدی از ارزها با افزایش ۰.۱۲ درصدی به ارزش ۱۰۵.۱۸ رسید.

به گزارش صدای بورس,دلار در برابر ین ژاپن با ۰.۳۵ درصد افزایش به ۱۳۷.۰۵ و در برابر سبدی از ارزها با افزایش ۰.۱۲ درصدی به ارزش ۱۰۵.۱۸ رسید. یورو آخرین بار با ۰.۲ درصد کاهش به ۱.۰۵۰۹ دلار رسید.

استرلینگ در معاملات روز دوشنبه (۱۲ دسامبر) آسیا با ۰.۳۱ درصد کاهش به ۱.۲۲۲۹ دلار رسید و دلار استرالیا با ۰.۳۴ درصد کاهش، رقم ۰.۶۷۷۳ دلار را ثبت کرد.

قیمت کیوی نیوزیلند نیز با ۰.۳۴ درصد کاهش در ۰.۶۳۹۳ قرار گرفت.

داده‌های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که شاخص قیمت تولیدکننده ایالات متحده برای تقاضای نهایی در ماه نوامبر نسبت به ماه قبل ۰.۳ درصد و نسبت به سال قبل ۷.۴ درصد افزایش یافته که نسبت به پیش‌بینی افزایش ۰.۲ درصدی و ۷.۲ درصدی شگفت‌انگیز بود.

معامله‌گران همچنین در آستانه رویدادهای ریسک کلیدی این هفته، از جمله داده‌های تورم ایالات‌متحده و تعداد زیادی از جلسات بانک مرکزی، همچنان در معرض خطر قرار دارند.

به گزارش بورس نیوز,فدرال رزرو بار دیگر در مرکز قرار می‌گیرد و به‌طور گسترده انتظار می‌رود که نرخ بهره را ۵۰ واحد افزایش دهد، هرچند تمرکز بر پیش‌بینی‌های اقتصادی به روز شده بانک مرکزی و کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو خواهد بود.

بانک مرکزی انگلیس و بانک مرکزی اروپا (ECB) نیز این هفته با یکدیگر ملاقات خواهند کرد همچنین انتظار می‌رود که هر کدام ۵۰ واحد افزایش نرخ بهره اعمال کنند.

کد خبر 463912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =