معامله بیش از ۱۰ میلیون تن انواع محصول در بازار فیزیکی بورس کالا

آمار معاملات بورس کالای ایران در آبان ماه نشان می‌دهد که در این ماه، ۱۰ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۸۰۷ تن انواع کالا و ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی این بورس داد و ستد شد.

به گزارش صدای بورس، در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی درآبان ماه امسال، یک میلیون و ۷۶۷ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.


به این ترتیب در ماه گذشته و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۵۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۵۰۹ هزار و ۶۳۳ تن انواع قیر، ۳۹۴ هزار و ۹۱۴ تن انواع مواد پلیمری، ۲۰۳ هزار و ۱۰۰ تن لوب کات، ۱۳۹ هزار و ۲۰۸ تن مواد شیمیایی، ۳۶ هزار و ۵۷۵ تن گوگرد، ۲۶ هزار و ۴۳۲ تن روغن و هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.
ارزش ۴۴ همتی معاملات صنعتی و معدنی
همچنین تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در مهر امسال میزبان معامله ۸ میلیون و ۳۲۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از بورس کالای ایران,به این ترتیب در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی ۵ میلیون و ۷۷۸ هزار تن سیمان، یک میلیون و ۴۶۲ هزار تن انواع فولاد، ۶۵۷ هزار تن سنگ آهن، ۳۳۸ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۳۵ هزار و ۶۱۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۷۴۰ تن روی، ۴۱ هزار و ۸۹۲ تن انواع مس، هزار تن کنسانتره مولیبدن، ۶۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴۰ کیلوگرم شمش طلا معامله شد. همچنین در تالار خودروی بورس کالا ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه خودرو و در بازار فرعی نیز دادوستد ۷۱ هزار و ۷۷۹ تن انواع کالا و محصول به ثبت رسید.

کد خبر 463051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =