۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
رییس سازمان بورس رفتنی شد؟

امروز دوشنبه ۳۰ آبان نخستین جلسه شورا با ترکیب اعضای جدید برگزار می شود.

به گزارش صدای بورس، بررسی برنامه سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری سهام مشمول از جمله خودرویی ها ، آخرین وضعیت اوراق گام و بررسی تحلیلی وضعیت بازار دستور جلسه امروز اعلام شده است.

براساس پیگیری شایعه تغییر رییس بورس، یک مقام مسئول در وزارت اقتصاد گفت: امروز دوشنبه ۳۰ آبان نخستین جلسه شورا با ترکیب جدید برگزار می شود.
بررسی برنامه سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری سهام مشمول از جمله خودرویی ها ، آخرین وضعیت اوراق گام و بررسی تحلیلی وضعیت بازار دستور جلسه اعلام شده است.
وی افزود؛در این جلسه وزیر اقتصاد هم حضور دارد ، هر چند موضوع تغییرات مدیریتی در دستور جلسه نبود لکن ساعتی پیش مطلع شدم که فرد جدیدی قرار است برای تصدی ریاست سازمان بورس معرفی شود.
پیگیری های حاکی از آن است که مجید عشقی پس از دو مرتبه استعفای شفاهی امروز به صورت کتبی استعفا داده و محمد رضوانی فر که در کارنامه خود مدیرعاملی شستا و مدیرعاملی سرمایه گذاری البرز را دارد به عنوان رییس جدید بورس معرفی خواهد شد.
پیش از این محمد علی میرزا کوچک شیرازی که به همراه رضوانی فر در سرمایه گذاری البرز بود به عنوان مدیرعامل فرابورس ایران انتخاب شده بود.
کد خبر 462962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =