۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
نرخ ۲۷ ارز کاهش یافت/جدول

بانک مرکزی امروز، شنبه (۲۸ آبان)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز افزایش و نرخ ۲۷ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۴۹ هزار و ۹۸۰ و یورو را ۴۳ هزار و ۴۶۲ ریال اعلام کرد.

نرخ ۲۷ ارز کاهش یافت | ۲۸ آبان ۱۴۰۱

منیع: همشهری انلاین

کد خبر 462872

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت خودرو امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۱/ مردم به سمت بازار خودرو روانه شدند

    قیمت خودرو امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۱/ مردم به سمت بازار خودرو روانه شدند

    پس از سقف‌شکنی دلار در هفته‌های گذشته، قیمت خودرو هم با افزایش همراه شد. اما هم‌اکنون که دلار به کانال‌های پایین‌تر برگشته، خودرو همچنان با افزایش قیمت همراه است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این بازار روندی صعودی با شیب ملایم را تجربه کند.

  • صعود قیمت طلا با کاهش ارزش دلار

    صعود قیمت طلا با کاهش ارزش دلار

    قیمت طلا امروز (جمعه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما همچنان به اولین کاهش هفتگی خود در سه ماه اخیر ادامه داد زیرا سیگنال‌های بانک مرکزی ایالات‌متحده مبنی بر اینکه افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است، کاهش یافته است.

  • دلار کانادا و ریال قطر امروز چقدر شد؟

    دلار کانادا و ریال قطر امروز چقدر شد؟

    بانک مرکزی امروز، یکشنبه (۲۹ آبان)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز افزایش و نرخ ۲۳ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

  • آرامش به بازار ارز بازمی‌گردد

    آرامش به بازار ارز بازمی‌گردد

    دبیرکل کانون صرافان گفت که سیاست جدید بانک مرکزی می‌تواند بازار ارز را به آرامش برساند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ آبان ۱۴۰۱

    پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ آبان ۱۴۰۱

    قیمت دلار روز پنج‌شنبه روند کاهشی محدودی داشت و به نظر می‌رسد ابزارهای بازارساز برای کنترل قیمت دلار و کاهش تقاضا برای دلار سهمیه‌ای کارساز بوده. هر چند تقاضا به دلیل ترس مردم از عواقب خرید دلار کمتر شده اما باید دید این روند تا چه‌ زمانی توسط نهاد پولی کشور قابل کنترل است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =