قیمت روز کامودیتی‌ها ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱/ طلا و سکه ارزان شد

سکه امامی ۷۵ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار سه هزار تومان ارزان شد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، امروز بهای دلار ۲۹ هزار و ۱۴۵ تومان و یورو ۳۰ هزار و ۲۲۶ تومان اعلام شد. آخرین نرخ دلار نیما نیز ۲۷ هزار و ۷۷۶ تومان گزارش شده است. دلار آزاد هم امروز با رقم ۳۵ هزار و ۷۲۰ تومان خرید و فروش شد که نسبت به دیروز ۳۸۰ تومان کمتر شده است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت امروز با رقم ۹۴ دلار و ۳ سنت داد و ستد شد که نسبت به روز گذشته، یک دلار و ۳۰ سنت افزایش نشان می‌دهد. اونس نیز با یک دلار کاهش، به رقم ۱۷۷۷ دلار و ۴۳ سنت رسید.

سکه امامی هم با ۷۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل، به رقم ۱۶ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، با رقم پنج میلیون و ۹۳۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین ارزش طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۷۰۰ رسید که در مقایسه با دیروز ۳۲۰۰ تومان رشد ارزان شده است.

کد خبر 462735

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صعود قیمت طلا با کاهش ارزش دلار

    صعود قیمت طلا با کاهش ارزش دلار

    قیمت طلا امروز (جمعه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما همچنان به اولین کاهش هفتگی خود در سه ماه اخیر ادامه داد زیرا سیگنال‌های بانک مرکزی ایالات‌متحده مبنی بر اینکه افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است، کاهش یافته است.

  • حباب سکه بزرگ‌تر شد

    حباب سکه بزرگ‌تر شد

    رییس اسبق اتحادیه طلا و سکه گفت: با توجه به محاسبه‌ای که من داشتم، در مجموع در طول یک هفته اخیر قیمت اونس جهانی به طور متوسط ۷ دلار کاهش داشته و قیمت ارز تغییری نکرده است. بر این اساس، قیمت سکه طرح جدید و طرح قدیم ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشته که این افزایش به نوعی حباب سکه بوده است.

  • بازگشت نفت به مسیر افزایش قیمت

    بازگشت نفت به مسیر افزایش قیمت

    قیمت نفت روز جمعه در پی افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به ضعیف شدن تقاضای چین برای سوخت و افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا، در مسیر ثبت رشد هفتگی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =