رشد ۴۷ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۷ هزار واحد افزایش را طی ۱۵۱ روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش صدای بورس ، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۲۴میلیارد و ۲۶۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۴۹۳هزار و ۹۳۶میلیارد ریال در بیش از ۶۵میلیون و ۹۹۱هزار و ۳۲۶دفعه طی ۱۵۱روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۵۸میلیارد و ۳۱۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۲۷۰هزار و ۶۱۹میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۵۱روز، با ۴۷هزار و ۹۸واحد افزایش، معادل ۳.۴۴درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۴هزار و ۳۴۸واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۹هزار و ۲۶۸واحد افزایش، معادل ۱۴.۱۶درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۹۷هزار و ۵۶۸واحد را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم,شاخص بازار اول هم با ۳هزار و ۱۴۸واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۶۷هزار و ۲۵۸واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۰هزار و ۹۵۴واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۵۰هزار و ۳۸۲واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۳۰درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۷.۴۶درصد رشد همراه شدند.

کد خبر 462494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =