بازگشت بیت کوین به کانال ۱۹۰۰۰ دلاری

خوش بینی ها نسبت به بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافته و قیمت ها در حال منفی خوردن هستند. طی ۳ روز گذشته قیمت ها هر روز نسبت به روز قبل کاهش یافته اند.

به گزارش صدای بورس ، در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال وضعیت خوبی ندارد. امروز قیمت ها افت کرده اند و به جز چند مورد خاص، مابقی نمادها منفی هستند. هم اکنون بیت کوین با افت ۵ درصدی در حدود ۱۹۷۵۰ دلار معامله می شود. دیروز قیمت بیت کوین هزار دلار بیشتر از این رقم بود.

بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی ۴ درصد رسیده است. اما ارزش معاملات طی شبانه روز گذشته رشدی قابل توجه داشته و به ۶۷ میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار بیت کوین هم عدد ۳۷۹ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد ۳۱ رسیده که نسبت به دیروز دوباره کاهش یافته است. این شاخص همین چند روز قبل به عدد ۴۰ رسیده بود اما نتوانست وارد محدوده طمع شود و دوباره به اعداد پایینی در محدوده ترس نزدیک می شود.

اتریوم ۶ درصد افت کرد

به گزارش اقتصاد نیوز,اتریوم در حال حاضر در نرخ حدود ۱۴۸۰ دلار معامله می شود. نسبت به دیروز، حدودا ۶ درصد از قیمت این آلت کوین کاسته شده و در مقیاس هفتگی هم شاهد افت ۷ درصدی هستیم.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۲۰ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۸۲ میلیارد دلار است. افت قیمت اخیر اتریوم در شرایطی است که اخیرا تعداد آدرس های نگهدارانده بیش از هزار اتریوم روند صعود گرفته و به بالاترین سطح در یک ماه گذشته رسیده است.

سقوط ۲۰ درصدی FTX Token

با وجود افت سنگین اکثر نمادها، امروز ۳ نماد در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار رشد قیمت داشته اند. چین لینک، تون کوین و وی چین به ترتیب ۶، ۴ و ۱ درصد رشد کرده اند.

اما در سمت دیگر، در میان نمادهای منفی برخی از نمادها افت های سنگین داشته اند. FTX Token با سقوط ۲۰ درصدی، بیشترین کاهش قیمت را دارد. دوج کوین هم ۱۲ درصد سقوط کرده است. سولانا هم با ۱۰ درصد کاهش قیمت، دیگر نمادی است که افت دورقمی دارد.

مابقی نمادهای منفی گرچه افت یک رقمی دارند، اما بسیاری از آن ها بین ۷ الی ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته اند که در این فهرست می توان به هوبی توکن، یونی سواپ، آوالانچ، لایت کوین، شیبا، تزوس، اتم، ایپ کوین و فلو اشاره کرد.

در مقیاس هفتگی هم اکثر نمادها وارد محدوده بازدهی منفی شده اند. FTX Token با کاهش ۳۲ درصدی در صدر قرار دارد و دوج کوین با کاهش ۳۱ درصدی در رده بعدی است.

سقوط ارزش بازار به کمتر از یک تریلیون دلار

تنها چیزی که در بازار امروز رشد خوبی داشته، ارزش معاملات است. طی شبانه روز گذشته ۱۱۸ میلیارد دلار معامله در ارزهای دیجیتال انجام شده که این رقم نسبت به دیروز ۴۶ درصد رشد را نمایش می دهد.

اما ارزش بازار ۳.۸ درصد افت داشته و دوباره به کمتر از یک تریلیون دلار رسیده است. هم اکنون ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۹۸۴ میلیارد دلار است.

ارزش معاملات دیفای طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم عدد ۱۰۹ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

کد خبر 462332

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =