۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تپسی وارد ۵ شهر جدید شد

تپسی در مسیر توسعه جغرافیایی خود ‎شهرهای سبزوار، کاشان، زنجان، بهشهر و نکا را به حوزه سرویس‌دهی خود افزود.

به گزارش صدای بورس، تپسی در فاز اول برنامه توسعه‌ جغرافیایی، یازده شهر کرمانشاه، قزوین، اراک، گرگان، نیشابور، اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد و نور را به حوزه خدمت‌رسانی‌اش افزوده و به تازگی از اضافه شدن پنج شهر جدید دیگر به شهرهای تحت خدمات این تاکسی اینترنتی، خبر داده است.

به گفته روابط عمومی تپسی، حضور این شرکت در پنج شهر جدید سبزوار، کاشان، زنجان، بهشهر و نکا از فاز عملیاتی گذشته، ثبت نام راننده‌ها و مسافرها انجام شده‌ و در حال حاضر، سرویس‌دهی در این شهرها آغاز شده است.

تحقق برنامه توسعه جغرافیایی تپسی؛ رشد دو برابری شهرهای تحت خدمات این تاکسی اینترنتی

تپسی در برنامه توسعه‌ای خود اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان امسال ۲۰ شهر را به گستره‌ی خدمت‌رسانی خود اضافه کند. که تا امروز ۱۸ شهر آن عملیاتی شده است و هم‌اکنون تپسی در ۳۴ شهر ایران فعال است. در حال حاضر تعداد شهرهایی که این تاکسی اینترنتی فعالیت دارد به بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته رسیده است.

تپسی اولین استارتاپ ایرانی است که موفق شد سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کند. عرضه سهام تپسی در دو مرحله صورت گرفت؛ ۲۴ خرداد امسال اولین مرحله عرضه اولیه سهام تپسی صورت گرفت و مرحله دوم عرضه سهام تپسی ۱۸ مهر ماه آغاز و در کمتر از ۸ دقیقه، ۲۶۰ میلیون سهم این شرکت به فروش رفت. این عرضه به صورت پذیره‌نویسی انجام شد و توانست یکی از سریع‌ترین پذیره‌نویسی‌های فرابورس لقب گیرد.

کد خبر 461942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =