بدهی بانکی خود را ندهید، از حساب، اموال و اسنادتان نزد بانک برداشت می‌شود

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کرده است که قراردادهای تسهیلات بانکی به‌صورتی تنظیم شود که به بانک‌ها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حساب‌های انفرادی، اموال و اسناد او و ضامنش نزد بانک برداشت شود.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کرده است که قراردادهای تسهیلات بانکی به‌صورتی تنظیم شود که به بانک‌ها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حساب‌های انفرادی، اموال و اسناد او و ضامنش نزد بانک برداشت شود.

در ادامه این بخشنامه آمده شده است: مشتری، ضامن و ضامنین در صورت اقدام موسسه اعتباری به شرح یاد شده حق هرگونه اعتراض و طرح دعوی را از خود سلب می‌کنند.

5|

منبع: مهر

کد خبر 461695

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نفت ایران ملی می مانَد یا کمونیست می شود؟

    نفت ایران ملی می مانَد یا کمونیست می شود؟

    مشخص نیست امید بستن به روس ها در صنعت نفت ایران چگونه می تواند برای مردم امیدی ایجاد کند در شرایطی که هیچکدام از میادین نفتی و گازی ما رنگ حضور روس ها را به خود ندیده است.روس ها نه آن زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بودند کار خاصی روی نفت ایران کردند نه حالا که تحت عنوان یک حکومت همه چیز خواه کمونیستی برای کشورهای دیگر شاخ و شانه می کشند.

  • ۲۵۰ هزار حساب دولتی تبدیل به ۲۳ هزار حساب شفاف شد

    ۲۵۰ هزار حساب دولتی تبدیل به ۲۳ هزار حساب شفاف شد

    وزیر اقتصاد هدف دولت از انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی را ایجاد شفافیت و مطالبه‌گری عمومی درباره عملکرد این شرکت‌ها برشمرد.

  • مسکن منتظر رکودی دوباره

    مسکن منتظر رکودی دوباره

    بعد از سال‌ها صعود پیاپی بازار مسکن، حالا قیمت ملک در ۹ اقتصاد بزرگ دنیا کاهشی شده است؛ اتفاقی که به عقیده کارشناسان می‌تواند به رکود جهان دامن بزند.

  • افزایش حقوق کارگران در اولویت وزیر جدید قرار می‌گیرد؟

    افزایش حقوق کارگران در اولویت وزیر جدید قرار می‌گیرد؟

    اگر بخواهیم برحسب اولویت جمع‌بندی کنیم، مسئله برگزاری شورای‌عالی کار و ترمیم دستمزد مهم‌ترین مسئله است؛ بعد از آن، پیگیری مطالبات اساسی کارگران در زمینه‌ی امنیت شغلی و تشکل‌یابی و حقوق صنفی اهمیت دارد؛ در عین حال، تادیه‌ی مطالبات سازمان از دولت نیز به همین میزان حایز اهمیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =