شیوه پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان اعلام شد

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان فعلا در مهرماه به صورت علی الحساب پرداخت و مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، بابک افقهی با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان، اظهار داشت: دولت از آنجایی که مصمم است که این طرح را انجام دهد مبالغ علی الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه کارکنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد کرد.

وی افزود: من این نوید را می دهم که در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اینکه در مجلس نهایی شد و رقم دقیق آن مشخص شد، مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین,معاون سازمان برنامه یادآور شد: از مهرماه انشاالله علی‌الحساب برای کارکنان و بازنشستگان به دستور رییس سازمان برنامه و بودجه اعمال خواهد شد و متعاقب آن بعد از این‌که فرآیند قانونی طی شد و به تایید شورای نگهبان رسید محاسبه دقیق صورت خواهد گرفت و مابه.التفاوت انشاالله از آبان پرداخت خواهد شد.

کد خبر 461245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    شما گه بنزین رو یکدفعه چند صد درصد میکشین روش . اونم یکشبه‌. یا هر سال به قیمت خودرو صد درصد افزایش قیمت میدین و یا مسکن لهمچنین و روغن تا ۸۰۰ درصد و غیره چطور به ازای اضافه شدن یک میلیون له حقوق کارمند همه جور بازی در میارین یا میگین تورم زاست یا میگین فلانی تایید نکرده تهشم یک ارزن میدین یک کونی برنج پس میگیرین نمونه اش یارانه ها که با انداختن یک سکه داخل کاسه گدایی تمام سکه برداشته شد پس این همه پول داره کجا میره اگر دزدی نمیشه پس چی میشه یک حساب سادست پیچیده نیست
  • FI ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    پس کو الان حقوق واریز شد هیچ اضافه وعلی الحسابی نداشت...همش دروغ