صنایع جذاب در دور بعدی صعود بورس

حسن موسی‌پور کارشناس بازار سرمایه به بررسی شرایط صنایع مختلف در دوره صعودی پرداخت

به گزارش صدای بورس, بورس امروز نسبت به روز گذشته از لحاظ بازدهی شرایط بهتری را سپری کرد اما از لحاظ رونق معاملات شاهد بازاری کم‌رمق و کم نوسان بودیم و تعداد زیادی از نمادها در محدوده صفر تابلو به کار خود پایان دادند.

شاخص کل بورس در نهایت افت اندک ۰.۰۲ درصدی را به ثبت رساند و در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز با ثبت تغییر ۰.۰۹ درصدی، روز آرامی را سپری کرد. ارزش معاملات بار دیگر به سختی خود را به کانال ۲ هزار میلیارد تومانی رساند و در کنار ثبت ارزش ۲۳۸۴ میلیارد تومانی، ۱۷۷ میلیارد تومان نیز خروج پول اتفاق افتاد که تمامی این موارد نشان تداوم رکود در معاملات بورس تهران دارد.

به گزارش فردای اقتصاد,در برنامه زنگ پایان امروز همراه با حسن موسی‌پور کارشناس بازار سرمایه به بررسی شرایط صنایع مختلف پرداختیم. وی در وهله اول اعتقاد داشت که وجود ابهامات سیاسی و اقتصادی زیاد و نبود چشم‌انداز مناسب از متغیرهای اقتصادی در ادامه سال دلیل اصلی رکود این روزهای بورس است. او عنوان کرد احتمالا دور بعدی صعود بورس با توجه به شرایط کنونی یک صعود تورمی باشد و به دلیل وضعیت نامساعد بازارهای جهانی، صنایع داخلی و کوچک بازار در صدر توجهات قرار بگیرند. او درباره گزارش‌های تابستان برخی نمادهای صنایعی همچون پالایشی، زراعتی، دارویی، سیمانی، کاشی و سرامیک و روانکارها نگاه مثبتی داشت. وی درباره صنعت لاستیک و تایر هم چشم‌انداز مناسبی را متصور بود اما به عقیده او بهبود این گروه نیاز به گذشته زمان دارد.

کد خبر 461103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =