بیت‌کوین به کدام سمت می‌رود؟

صرافی تبدیل یک صرافی معتبر ایرانی است که به‌منظور حذف واسطه از معاملات، از شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند...

به گزارش صدای بورس بیت‌کوین در ۱۱ ماه اخیر در یک روند نزولی قرار دارد و تا این لحظه ۷۲ درصد از سقف قیمتی خود فاصله گرفته است و هم‌اکنون حوالی قیمت ۱۹۰۰۰ دلار در حال نوسان است. بیت‌کوین در تایم فریم روزانه در یک مثلث نزولی محصور شده است و محدوده حمایتی ۱۸۱۵۰ – ۱۸۵۵۰ تاکنون به خوبی جلوی افت بیشتر قیمت را گرفته ‌است.

در صورت رشد قیمت از محدوده فعلی، بیت‌کوین می‌تواند در کوتاه‌مدت به محدوده مقاومتی ۲۲۲۰۰ – ۲۲۸۰۰ برسد و در صورت گذر از این محدوده توانایی رسیدن به محدوده‌های ۲۵ و ۳۰ هزار دلار را نیز دارد. اما اگر در تایم فریم روزانه قیمت زیر ۱۷۴۰۰ دلار بسته شود کار بیت‌کوین برای صعود بسیار سخت می‌شود و احتمالاً یک روند نزولی دیگر را شاهد خواهیم بود. شما می‌توانید در بازار تتری، بازار تومانی و خرید آسان به معامله بیت‌کوین بپردازید.
بررسی نمودار RSI بیت‌کوین در تایم فریم روزانه نشان‌ می‌دهد، ۶۴۰ روز است که شاهد سقف‌های پایین‌تر و روند نزولی هستیم. در صورتی که در چند ماه آتی خط روند نزولی شکل گرفته در RSI شکسته شود، شاهد شروع روند صعودی در بازار رمزارزها خواهیم بود.

تحلیل دامیننس بیت‌کوین (BTC.D)
دامیننس بیت‌کوین که میزان سلطه بیت‌کوین بر کل مارکت کریپتوکارنسی را نشان می‌دهد، بیش از یک سال و نیم است که در یک روند خنثی بین ۴۰ تا ۵۰ درصد در حال نوسان است و هم اکنون در محدوده ۴۱.۵ در نوسان می‌کند و طبق چارت می‌توان انتظار رشد این شاخص را داشت و این به این معناست که در چند ماه آتی احتمالاً بیت‌کوین عملکرد بهتری را نسبت به سایر آلت‌کوین‌ها از خود به نمایش بگذارد.

تحلیل شاخص دلار (DXY)
شاخص دلار یکی از مهمترین پارامترهای اثرگذار بر بازار کریپتوکارنسی است و جهت حرکت آن بر خلاف جهت بازار رمزارزهاست. چارت ماهانه نشان می‌دهد که این شاخص حدود یک سال و نیم است که با قدرت سرسام‌آوری در حال رشد است و در همین مدت بازار کریپتوکارنسی فشار فروش سنگینی را تحمل کرده‌ است. طبق نمودارهای DXY محدوده مقاومتی ۱۱۷ تا ۱۲۰ می‌تواند ترمزی بر این حرکت تند و سریع باشد و در صورت واکنش به این محدوده می‌توانیم شاهد پایان زمستان سرد بازار رمزارزها باشیم و مجدداً رونق به بازاررمزها بازخواهد گشت.

آپتیمیزم (OP)
تحلیل تکنیکال یک آلت‌کوین جدید و محبوب قابل معامله در صرافی ارز دیجیتال تبدیل در ادامه می‌آید. آپتیمیزم در تایم فریم روزانه پس از رشد چشمگیری که داشت هم‌اکنون در یک روند نزولی قرار گرفته است. طبق محدوده‌های مشخص شده در چارت می‌توان با رعایت مدیریت سرمایه در محدوده‌های حمایتی اقدام به خرید و در محدوده‌های مقاومتی اقدام به فروش کرد. شما می‌توانید در بازار تتری و خرید آسان به معامله این ارز بپردازید.

صرافی تبدیل یک صرافی معتبر ایرانی است که به‌منظور حذف واسطه از معاملات، از شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های صرافی تبدیل می‌توان به متنوع‌ترین بازارهای معاملاتی در ایران، بستر خرید آسان و تبدیل سریع ارزها به یکدیگر (swap)، کیف پول توزیع‌شده امن و اختصاصی و واریز و برداشت نامحدود اشاره کرد.

کد خبر 460861

اخبار مرتبط

  • بیت‌کوین از مانع عبور می‌کند؟

    بیت‌کوین از مانع عبور می‌کند؟

    بازارهای سهام ایالات‌متحده، هفته جدید را صعودی آغاز کرده‌اند به‌طوری‌که اس اند پی ۵۰۰ حدود ۲.۶۰ درصد و نزدک کامپوزیت بیش از سه درصد رشد کرده است. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که بازارها از نرخ تورم بالا در ماه سپتامبر عقب‌نشینی و تمرکز خود را بر روی درآمدهای سه ماهه سوم معطوف کرده‌اند.

  • بیت کوین تغییری نکرد

    بیت کوین تغییری نکرد

    در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار دارد.

  • وضعیت بازار رمزارزها

    وضعیت بازار رمزارزها

    در روزهای اخیر جریان ورودی سکه‌های بیت‌کوین برای سکه‌های قدیمی افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =