افزایش مجدد قیمت خودرو و سکوت وزارت صمت

در سایه بی توجهی و سومدیریت شدید در وزارت صمت شاهد آغاز موج جدیدی از افزایش در قیمت خودروهای داخلی و خارجی هستیم.

به گزارش صدای بورس، در سایه بی توجهی و سومدیریت شدید در وزارت صمت شاهد آغاز موج جدیدی از افزایش در قیمت خودروهای داخلی و خارجی هستیم.

از هفته گذشته تاکنون قیمت ها در بازار خودرو حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است و هنوز نمی توان چشم اندازی را برای ارزانی و یا حداقل توقف گرانی ها شاهد بود که بازار گمانی زنی ها را داغ کرده است.

اثبات غلط بودن سیاست های وزارت صمت در یک سال اخیر باعث نشده است تا تیم اقتصادی دولت فاطمی امین را برکنار کرده و یا حداقل سیاست جدیدی در پیش بگیرد و مجلس شورای اسلامی هم اعتبار خود را در عدم توان استیضاح وزرای ناکارآمدی از دست می دهد.

به گزارش تحریریه,سکوت منوچهر منطقی و سیدرضا فاطمی امین در برابر این رالی های سنگین قیمتی مورد توجه رسانه های مستقل قرار گرفته است.

ادامه قیمتگذاری بی منطقی برای خودروهای داخلی و ادامه ممنوعیت واردات و بازی وزارت صمت با بازار و جلوگیری از واردات با سنگ اندازی های مختلف علیرغم ابلاغ بخشنامه، باعث ایجاد وضعیت کنونی شده است.

کد خبر 460780

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • واردات چه کالاهایی ممنوع است؟ + سند

    واردات چه کالاهایی ممنوع است؟ + سند

    سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تعداد کدهای تعرفه کالاهای ممنوعه وارداتی از ۱۳۹۹ کد در سال ۱۳۹۷ به ۱۵۵۰ کد در سال جاری رسیده، گفت که ۶۰۰ ردیف تعرفه نیز در حال حاضر در گروه ۲۷، مشمول ممنوعیت موقت هستند و برخی کد تعرفه‌های دارای اقلام مشترک با اقلام دارای مشابه تولید داخل نیز مشمول بررسی ثانویه و سختگیرانه در زمان ثبت سفارش قرار گرفته است.

  • تشکیل کمیته مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد برای تقویت بورس

    تشکیل کمیته مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد برای تقویت بورس

    رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید به عنوان مشوق‌ها در حوزه بورس در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود، مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =