دیدار رستم قاسمی با بشار اسد؛ پیشنهاد ایران برای تاسیس صندوق ضمانت صادرات

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در دیدار با رئیس جمهوری سوریه پیشنهاد ایران را برای تاسیس صندوق ضمانت صادرات جهت رفع نگرانی شرکت‌های خارجی ارائه کرد.

به گزارش صدای بورس،رستم قاسمی دیدار با رئیس‌جمهور سوریه را سازنده توصیف و اظهار کرد: بشار اسد از علاقه کشورش برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بر رسیدگی به مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه طرح‌های مشترک اقتصادی تأکید کرد.

وی افزود: در این دیدار به رئیس‌جمهور سوریه پیشنهاد تأسیس صندوق ضمانت صادرات را ارائه دادم تا شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در سوریه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش تسنیم ،بشار اسد و رستم قاسمی در این دیدار بر ضرورت ترغیب سرمایه‌گذاران کشورمان برای شرکت در برنامه سازندگی سوریه تأکید کردند.

کد خبر 460498

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دولت زمین به جای خانه داد

    دولت زمین به جای خانه داد

    در حالی که قرار بود دولت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن را تا پایان شهریور به متقاضیان تحویل دهد، شاهد هستیم که تحویل زمین به افراد جای تحویل برخی واحدها را گرفته است.

  • خبر جدید وزیر راه برای متقاضیان مسکن

    خبر جدید وزیر راه برای متقاضیان مسکن

    وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه امروز مسکن جزو نیازهای جدی کشور و مردم است هر روشی را برای خانه دار شدن مردم دنبال می‌کنیم.

  • نرخ رشد تشکیل سرمایه در اقتصاد ایران منفی شد

    نرخ رشد تشکیل سرمایه در اقتصاد ایران منفی شد

    بر اساس آمارهای بانک مرکزی نرخ رشد موجودی سرمایه کل در دهه ۹۰ نزولی بوده و از ۸.۴درصد در سال ۱۳۹۰ به ۰.۲درصد در ۱۳۹۹ رسیده و نرخ رشد موجودی سرمایه در بخش ماشین‌آلات هم از سال ۱۳۹۷ منفی شده است.

  • رستم قاسمی: از جرم مشاورم بی‌اطلاعم

    رستم قاسمی: از جرم مشاورم بی‌اطلاعم

    رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان " از جرم مشاورم بی‌اطلاع هستم، گفت: در زمان حاضر ۹ فروند هواپیمای مسافربری روسیه در کشور در حال تعمیر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =