آخرین وضعیت پرواز هواپیماهای توپولف در ایران

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: هواپیماهای توپولف مجوز پرواز توسط شرکتهای هواپیمایی داخلی را ندارد.

به گزارش صدای بورس،رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: هواپیماهای توپولف مجوز پرواز توسط شرکتهای هواپیمایی داخلی را ندارد.

رستم قاسمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی دریانوردی ۲۰۲۲، درخصوص اظهارات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص آماده‌سازی هواپیمای توپولف برای به کارگیری در ناوگان کیش ایر، اظهار کرد: هواپیمای توپولف مجوز پرواز در ایران را ندارد و شرکت های هواپیمایی نمی توانند از آن در ناوگان خود استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، وی همچنین درباره وضعیت بازداشت محمدقاسم مکارم، بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی، که یک ماه پیش اتفاق افتاده بود گفت که «این شخص اکنون آزاد شده است، البته نمی دانم وی با وثیقه آزاد شده یا خیر».

کد خبر 460332

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر جدید وزیر راه برای متقاضیان مسکن

    خبر جدید وزیر راه برای متقاضیان مسکن

    وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه امروز مسکن جزو نیازهای جدی کشور و مردم است هر روشی را برای خانه دار شدن مردم دنبال می‌کنیم.

  • یا قیف هست نفت نیست یا برعکس!

    یا قیف هست نفت نیست یا برعکس!

    اراضی یک و نیم میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین شده اما این روزها به دلیل عدم پرداخت تسیهلات بانکی، ساخت این واحدها به کندی پیش می رود.

  • رستم قاسمی: از جرم مشاورم بی‌اطلاعم

    رستم قاسمی: از جرم مشاورم بی‌اطلاعم

    رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان " از جرم مشاورم بی‌اطلاع هستم، گفت: در زمان حاضر ۹ فروند هواپیمای مسافربری روسیه در کشور در حال تعمیر هستند.

  • دولت زمین به جای خانه داد

    دولت زمین به جای خانه داد

    در حالی که قرار بود دولت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن را تا پایان شهریور به متقاضیان تحویل دهد، شاهد هستیم که تحویل زمین به افراد جای تحویل برخی واحدها را گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =