خبر جدید درباره پول جدید ایران

رمز ریال پیش از این وارد تست و آزمایش شده بود که البته مبلغ آن یک میلیارد تومان بود و دو بانک ملت و ملی و دو فروشگاه به صورت آزمایشی در حال استفاده از رمز ریال هستند.

به گزارش صدای بورس، رئیس کل بانک مرکزی درباره آخرین وضعیت رمز ریال بانک مرکزی توضیح داد.

 علی صالح‌آبادی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت رمز ریال بانک مرکزی گفت: رمز ریال پیش از این وارد تست و آزمایش شده بود که البته مبلغ آن یک میلیارد تومان بود و دو بانک ملت و ملی و دو فروشگاه به صورت آزمایشی در حال استفاده از رمز ریال هستند.

به گزارش خبرآنلاین ،وی عنوان کرد: با پایان این مرحله از تست، وارد آزمایش‌های گسترده‌تر خواهیم شد که امیدوارم در مهر ماه وارد مرحله آزمایشی گسترده‌تر شویم.

کد خبر 460330

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رمزدارایی‌ها فرصت بزرگ اقتصاد ایران

    مدیرعامل پلتفرم «مزدکس» تاکید کرد:

    رمزدارایی‌ها فرصت بزرگ اقتصاد ایران

    به زودی طرح ریال دیجیتال اجرا خواهد شد و بدون شک مثل دیگر کشورهای دنیا، طبق گزارش IMF (صندوق بین‌المللی پول) نظام پولی دنیا از جمله ایران با CBDC ها متحول خواهد شد، چرا که رمزارز بانک‌های مرکزی یک طرح نوآورانه و ترند جهانی در اقتصاد است که با محوریت تکنولوژی بلاکچین شکل گرفته است.

  • تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تسریع در سیستم پرداخت ها، کاهش هزینه های جانبی خدمات رسانی و جلوگیری از بروز برخی جرایم از مزایای تجمیع کارت های بانکی است.

  • تکذیب خروج ۹ میلیارد دلار ارز از کشور

    تکذیب خروج ۹ میلیارد دلار ارز از کشور

    بانک مرکزی خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها درباره خروج ۹ میلیارد دلار ارز از کشور در سال گذشته با استناد به آمار خالص حساب سرمایه را تکذیب و آن را ناشی از عدم آشنایی با مفاهیم و استانداردهای پردازش جدول ترازپرداخت‌ها اعلام کرد.

  • ریال و روبل جایگزین دلار

    صالح آبادی خبر داد

    ریال و روبل جایگزین دلار

    رییس کل بانک مرکزی با تشریح اقدامات در زمینه مدیریت بازار ارز، کنترل پایه پولی و نقدینگی و حذف تدریجی دلار از معاملات خارجی، گفت: بستر مناسب برای انجام معاملات تجاری میان ایران و روسیه با ارزهای ملی فراهم شده و دلار به تدریج از عرصه مبادلات اقتصادی دو کشور حذف می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =