معاملات مسکن در شهریور کاهشی بود

تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران در شهریور ماه سال ۱۴۰۱، به حدود ۶ هزار واحد مسکونی رسید.

به گزارش صدای بورس،تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران در شهریور سال ۱۴۰۱، به حدود ۶ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل ۲۲.۹ درصد و ماه مشابه سال قبل ۲۲.۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.


 متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۴۳۲.۲ میلیون ریال بود که حاکی از افزایش ۱.۱ درصدی نسبت به ماه قبل است.

به گزارش ایسنا ،گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در شهریور سال ۱۴۰۱» که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است.

کد خبر 460197

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در مهر

    متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در مهر

    توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده شهر تهران در شهریور ماه سال۱۴۰۱ بررسی شد.

  • مسکن در پاییز جان می گیرد؟

    مسکن در پاییز جان می گیرد؟

    با شروع فصل پاییز پیش بینی سایه رخوت دور از انتظاری که در دو ماه پایانی فصل تابستان، بازار مسکن شهر تهران را فراگرفته بود از این بازار رخت برمی‌بندد و به این ترتیب خواب غیرمنتظره تابستانی معامله‌گران بازار مسکن رو به پایان است.

  • شیوع تورم رکودی در بازار مسکن

    شیوع تورم رکودی در بازار مسکن

    جدیدترین آمارها نشان می دهند در بازار مسکن، میزان معاملات با کاهش 22 درصدی روبرو شده اما قیمت ها همچنان در حال افزایش است.

  • دلیل مقاومت دولت در برابر افزایش حقوق بازنشستگان

    دلیل مقاومت دولت در برابر افزایش حقوق بازنشستگان

    افزایش حقوق بازنشستگان چالش بزرگی برای این افراد ایجاد کرده و با وجود اینکه ۱۰ روز از ابلاغ نامه رئیس مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین‌ اجتماعی گذشته، اما هنوز دولت پاسخگو نبوده و سکوت اختیار کرده است.

  • با گرفتن وام هم دیگر نمی شود خانه خرید

    با گرفتن وام هم دیگر نمی شود خانه خرید

    در حالی که اعلام می شود بازار مسکن به آرامش و ثبات نسبی رسیده اما آخرین آمارهای بانک مرکزی حاکی از رشد قیمت‌ها در این بازار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =