وزیر ارتباطات تلویحا تعطیلی همیشگی اینستا را تایید کرد

زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکل کسب و کارهای برخط و همچنین تقویت زیرساخت‌ها و پلتفرم‌های داخلی برای میزبانی کسب و کارها و هموطنان عزیز به کار بسته ایم.

به گزارش صدای بورس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در کانال شخصی خود در فضای مجازی نوشت: این وزارتخانه همواره حامی کسب و کارهای دیجیتال بوده و در شرایط پیش رو که به دلیل تصمیم مراجع ذیصلاح امنیتی، محدودیت‌هایی برای برخی پلتفرم‌های خارجی ایجاد شده است، ضمن رایزنی با نهادهای مذکور، تمام تلاش خود را برای حل مشکل کسب و کارهای برخط و همچنین تقویت زیرساخت‌ها و پلتفرم‌های داخلی برای میزبانی کسب و کارها و هموطنان عزیز به کار بسته است.

کد خبر 460099

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ادامه فعالیت اینستاگرام و واتس‌اپ به صورت مشروط

    ادامه فعالیت اینستاگرام و واتس‌اپ به صورت مشروط

    عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای با تاکید بر اینکه درباره استمرار محدودیت‌های اعمالی در دسترسی به اینستاگرام و واتس‌اپ فعلاً تصمیم‌گیری نشده است، گفت: از نظر من چنانچه اینستاگرام و واتس‌اپ قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضا کنند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و متعهد به پذیرش مسئولیت شوند، منعی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت.

  • واتساپ دو قابلیت شگفت انگیز ارایه کرد

    واتساپ دو قابلیت شگفت انگیز ارایه کرد

    از دو قابلیت جدید واتساپ که آن را به تدریج در زمره پیام رسان های مفیدتری قرار می دهد رونمایی شد

  • عضو اتاق بازرگانی :تمام کارها مغفول مانده؛ نمی‌توانیم به مشتریان خارجی‌مان بگوییم «سروش» و «بله» نصب کنند

    عضو اتاق بازرگانی :تمام کارها مغفول مانده؛ نمی‌توانیم به مشتریان خارجی‌مان بگوییم «سروش» و «بله» نصب کنند

    علی شریعتی عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق درخصوص تاثیری که قطعی اینترنت بر کار تجار و فعالیت‌های تجاری گذاشته است، می‌گوید که ما که کارمان تجارت است و می‌خواهیم با مشتریان خارجی‌مان در ارتباط باشیم، با مشکل مواجه شده‌ایم چراکه به هر حال نمی‌توانیم به مشتریان‌مان بگوییم سروش و بله نصب کنند. نرخ FDI یکی از شاخص‌های کشورهای در حال توسعه است. این عدد بسیار مهمی است که جذب سرمایه‌گذار خارجی را باید داشته باشیم تا محقق شود. یکی از پیشنیازها برای سنجش آن، سهولت کسب و کارهاست که متاسفانه ما روز به روز داریم از این کار فاصله می‌گیریم.

  • نگهداری پراید هم سخت شد / سرویس دوره ای ۷۰۰ هزار تومان ناقابل!

    نگهداری پراید هم سخت شد / سرویس دوره ای ۷۰۰ هزار تومان ناقابل!

    یکی از مهم ترین مواردی که دارندگان خودرو به آن توجه می‌کنند سرویس دوره ای است. اما هزینه یک سرویس دوره ای ساده برای خودرویی مانند پراید چقدر می‌شود؟

  • دستکاری گوگل در ایران /آیا واقعا فیلتر شده‌ایم؟

    دستکاری گوگل در ایران /آیا واقعا فیلتر شده‌ایم؟

     محدودیت دسترسی به موتورهای جستجو واهمه شروع طرح صیانت را ایجاد کرده است. اما جزئیات ماجرا به چه صورت است؟ آیا واقعا فیلتر شده ایم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =