نوسان محدود دلار ادامه دارد

بررسی روند بازار در طول یک ماه گذشته حاکی از آن است که قیمت دلار تقریبا ۲ هزار و ۷۷۰ تومان افزایش قیمت داشته و سه کانال بالا رفته است.

به گزارش صدای بورس, بازار ارز تقریبا روزهای آرامی را سپری می‌کند و چند روزی که فقط در یک محدوده قیمتی خرید و فروش می‌شود. این در شرایطی است که فعالان بازار عنوان می‌کنند که حجم خرید و فروش ارز در بازار به شدت افت پیدا کرده است.

برخی از تحلیگران بازار ارز تهران معتقدند در شرایط فعلی در صورتی که اسکناس آمریکایی در محدوده یاد شده تثبیت شود، احتمال رسیدن نرخ دلار به مرز ۳۲ هزار تومان هم وجود دارد.با این حال، تحلیلگران بازار عنوان می‌کنند که در حال حاضر بازیگران ارزی با احتیاط بیشتری در موقعیت خرید و فروش قرار می‌گیرند و در عین حال، این ترس وجود دارد که بازارساز در وضعیت کنونی به اندازه‌ای میزان عرضه خود را بالا ببرد که در صورت خرید ارز، دچار ضرر سنگین شوند.

به گزارش خبر انلاین,گزارش‌ها از بازار نشان می‌دهد که قیمت دلار در آخرین لحظه معاملاتی دیروز با قیمت ۳۱ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد که نسبت به روز پنج‌شنبه هفته گذشته افزایش ۱۵۰ تومانی را تجربه کرده است.

بررسی روند بازار در طول یک ماه گذشته حاکی از آن است که قیمت دلار تقریبا ۲ هزار و ۷۷۰ تومان افزایش قیمت داشته و سه کانال بالا رفته است. حالا هم با توجه به این‌که با قیمت ۳۱ هزار و ۶۷۰ تومان در بازار دیده می‌شود، در مرز ورود به یک کانال جدید قرار گرفته است.

کد خبر 459833

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کارنامه نیمسال اول دلار

    کارنامه نیمسال اول دلار

    مطابق بررسی‌ها، افزایش نرخ دلار غیر رسمی در ۶ماه نخست سال ۱۴۰۱، حدود ۲۰درصد ثبت شد. این در حالی است که نرخ دلار در بازه زمانی ۶ماه ابتدایی سال۱۴۰۰ تنها حدود ۱۱درصد رشد را تجربه کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =