هشدار نسبت به خرید و فروش نهضت مسکن تهرانسر

دیده شده برخی سوداگران با پوشش واسطه‌گری نهضت ملی مسکن اقدام به خرید و فروش این واحدها می‌کنند که مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران از شهروندان خواست تا فریب این تبلیغات را نخورند.

به گزارش صدای بورس، در تهرانسر ۹۰۰ واحد نهضت ملی مسکن به صورت مشارکتی در حال ساخت است که پس از اتمام کار، دولت و بخش خصوصی هرکدام سهم خود را برمی‌دارند. سهم دولت با شرایط خاصی از طریق آگهی عمومی فروخته خواهد شد و به این صورت نیست که در بازار قابل خرید و فروش باشد.

در این خصوص خلیل محبت‌خواه ـ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به ایسنا گفت: هنوز پروژه به اتمام نرسیده که متاسفانه یک عده دلال وارد بازار شده و به مردم می‌گویند یک پولی به ما بدهید تا این واحدها را برایتان بخریم. در حالی که این دلال‌ها اصلا مسئولیتی ندارند و خرید و فروش واحدها غیرقانونی است. از آن گذشته هنوز سهم طرفین مشخص نشده است.مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این‌که شهروندان موارد تخلف را به ما گزارش دهند گفت: از مردم می‌خواهیم فریب سودجویانی که مدعی مالکیت یا واسطه‌ی فروش واحدهای نهضت ملی مسکن هستند نخورند.محبت‌خواه تاکید کرد: شهروندان هیچ‌گونه پولی به حساب دلالان واحدهای نهضت ملی مسکن واریز نکنند و اگر تخلفی در این زمینه مشاهده کردند از طریق مراجعه حضوری به ما اطلاع دهند تا با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

کد خبر 459715

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • در جنوب تهران خانه بخرید

    در جنوب تهران خانه بخرید

    قیمت خانه در گران‌ترین منطقه جنوب تهران ۳۴ درصد پایین‌تر از متوسط شهر است که از دلایل این مساله می‌توان به سهم پایین خریدهای مصرفی از بازار مسکن، کاهش قدرت خرید، سهم بالای مناطق شمالی از تعداد معاملات و وجود فضای سفته‌بازی در نیمه شمالی پایتخت اشاره کرد.

  • میانگین فروش یک متر زمین در ایران اعلام شد

    میانگین فروش یک متر زمین در ایران اعلام شد

    متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در کل کشور ١١٦ میلیون و ٧١١ هزار ریال با میانگین مساحت ٢٤٥ مترمربع بوده است، که نسبت به فصل قبل، ٦,٨ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٢٥.٤ درصد افزایش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =