قیمت بیت کوین چه زمان به کف می رسد؟

هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل ۴۰ دلار بیشتر شده و در محدوده ۱۹ هزار و ۹۹ دلاری قرار دارد.

به گزارش صدای بورس، به نظر معامله گران بیت کوین به شدت از این وضعیت خسته شده‌اند. ارزش رمزارز معروف طی یک هفته اخیر بیشتر از ۱۰ درصد کم شده و براساس اعداد و ارقام موجود نزدیک به ۱۶۵ میلیارد دلار سرمایه از این بازارها بیرون رفته است. اکنون بسیاری از معامله گران بازار علاقمند هستند تا بدانند قیمت بیت کوین چه زمانی به کف خود خواهد رسید؟به گزارش ارز دیجیتال، در این خصوص رکت کپیتال،یکی از تحلیلگران معروف بازار رمزارزها، با در نظر گرفتن حرکات بیت کوین در دوره‌ای خاص قبل از هاوینگ‌های قبلی، به این نتیجه رسیده که نرخ این رمزارز در سال ۲۰۲۲ به پایین‌ترین میزان خواهد رسید. هاوینگ اتفاقی است که بعد از آن پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین به کمتر از نصف می‌رسد، در نتیجه سرعت عرضه کاهش پیدا می‌کند.

به نظر کپیتال، کف قیمتی بیت کوین بین محدوده ۲۳ هزار و ۴۶۷ دلاری تا ۱۶ هزار و ۹۸۵ دلاری قرار خواهد گرفت. در بدترین شرایط این امکان وجود دارد، نرخ ارز دیجیتال مذکور از این محدوده پایین‌تر رفته و به مرز ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلاری هم برسد.

به گزارش کاما پرس,حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۲۹ درصد کاهش پیدا کرده و به مرز ۶۸.۴۵ میلیارد دلار شده است. حجم تمام سکه‌های پایدار نیز یک شبانه روز اخیر کم شده و در محدوده ۶۲.۹۹ میلیارد دلار قرار دارد.

بستری مطمئن برای خرید و فروش بیت کوین

افرادی که قصدخرید و فروش بیت کویین، اتریوم و دیگر رمزارزها را دارند باید به یک وبسایت معتبر در این خصوص مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر و باسابقه در این حوزه است که امکان معامله آسان بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

افراد به راحتی این امکان را دارند آخرین قیمت ارزهای دیجیتال در بازار اوکی اکسچنج تریدر را مشاهده کنند و از طریق بررسی نمودارها رمزارز مورد نظر خود را بخرند یا بفروشند. سایت اوکی اکسچنج در زمانی کمتر از ۱۲ ثانیه به مشتریان خود خدمات رمزارزی مرتبط را ارائه خواهد داد.

کد خبر 459702

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نیش گاز بیت کوین در انتهای هفته

    نیش گاز بیت کوین در انتهای هفته

    در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار دارد.

  • بیت کوین رکوردشکنی کرد

    بیت کوین رکوردشکنی کرد

    موج قرمز دیروز با اتریوم نیز (ETH) برخورد کرد و شاهد سقوط مجدد قیمت آن به زیر ۱۳۰۰ دلار بود.

  • قانون گذاری بازار رمزارزها در اروپا

    قانون گذاری بازار رمزارزها در اروپا

    اتحادیه اروپا با تصویب یک لایحه گامی دیگر به ‌جلو در راه خود برای تنظیم مقرارت در صنعت کریپتو برداشت.

  • سقوط درآمدهای بیت کوینی در جهان

    سقوط درآمدهای بیت کوینی در جهان

    درآمد جهانی استخراج بیت‌کوین در بحبوحه زمستان رمزارز و بحران انرژی جهانی، به ۱۷.۲ میلیون دلار در روز کاهش پیدا کرده است.

  • مقایسه دو صرافی برتر دنیای کریپتو

    مقایسه دو صرافی برتر دنیای کریپتو

    معاملات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده، مانند بیت‌کوین، در صرافی‌های ارزهای دیجیتال انجام می‎شود، پلتفرم‌های آنلاین که خرید و تجارت را ممکن می‌کنند. در اینجا نگاهی به دو صرافی تثبیت شده، کوین‌بیس و بایننس و آنچه که برای شما نیاز است تا تصمیم بگیرید که کدام یک ممکن است برای شما بهتر باشد، آورده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =