لغو ممنوعیت واردات گوشی مسافری از عراق

سخنگوی گمرک از لغو ممنوعیت واردات گوشی مسافری از عراق از روز جمعه اول مهرماه خبر داد و گفت: هر مسافری از هرکشوری، می‌تواند سالی یک تلفن همراه به کشور وارد کند.

به گزارش صدای بورس، بر اساس ابلاغ معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافرین، ورودی از مبادی کشور عراق اعم از مرزهای زمینی و هوایی طی بازه زمانی ۱۰ تا ۳۱ شهریور ممنوع شده بود و بر این اساس بر این نکته تاکید شده است که در مبادی ورودی و خروجی از ثبت اطلاعات گوشی تلفن همراه مسافرین ورودی در سامانه‌های مربوطه در این بازه زمانی از کشور مزبور خودداری شود.

در همین راستا «سید روح اله لطیفی»، سخنگوی گمرک، نیز به همین نکته اشاره کرده بود و اظهار داشت: این مصوبات موقت و صرفا در خصوص مبدا عراق بوده و فقط تا پایان شهریور اجرا خواهد شد.

لطیفی، درخصوص ممنوعیت واردات گوشی‌های مسافری از عراق مجدداً عنوان کرد: این ممنوعیت به صورت موقت بود و فرایند واردات مسافری تلفن همراه از عراق از اول مهرماه طبق روال قبل امکان پذیر است. بنابراین هر مسافری از هرکشوری ازجمله عراق، می‌تواند سالی یک تلفن همراه به کشور وارد کند.

به گزارش تسنیم ،سخنگوی گمرک افزود: لورودی IMEI تلفن همراه و اوراق سفر لازم است که توسط کارشناس گمرک بررسی شود و همچنین مسافر یک ماه وقت دارد سایر امور مربوط به رجیستری را انجام دهد.

کد خبر 459626

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • لوازم خانگی قاچاق، بامجوز وارد کشور می‌شود

    لوازم خانگی قاچاق، بامجوز وارد کشور می‌شود

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی خاطر نشان کرد: توان و قدرت خرید مردم تقلیل پیدا کرده است از این‌رو در خرید اشتباه می‌کنند و کالاهایی که در سمساری‌ها و امانت‌فروشی‌ها می‌خرند کالاهای استوک، رنگ‌شده و تعمیری بوده و به نوعی دور ریختن پول است.

  • گوشی ۳میلیون تومانی بخرید

    گوشی ۳میلیون تومانی بخرید

    گلکسی A۰۳s سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سه میلیونی بازار است. با این پول می‌شود بین سایر مدل‌های اقتصادی نیم‌نگاهی به Redmi ۹A شیائومی یا نوکیا ۲.۳ داشت

  • مبلمان و لوازم یدکی مهترین لوازم قاچاق مردادماه

    مبلمان و لوازم یدکی مهترین لوازم قاچاق مردادماه

    بر اساس آمار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در مرداد ماه به ترتیب فلزات معمولی، مبلمان و لوازم خانگی، ملزومات ورزشی، وسایل نقلیه و لوازم یدکی بوده است.

  • چرا گوشت گوسفندی ارزان تر از گوساله شد؟

    چرا گوشت گوسفندی ارزان تر از گوساله شد؟

    رصد قیمت در بازار گوشت تهران نشان می دهد قسمت های مختلف گوشت گوسفندی در بازار در محدوده ۶۰ تا ۲۸۳ هزار تومان به فروش می رسد.

  • پیامک‌های رجیستری موبایل قطع شد

    پیامک‌های رجیستری موبایل قطع شد

    رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با بیان اینکه قطعی سامانه همتا بازار تلفن‌ همراه را در سرگردانی قرار داده است، گفت: قطعی پیامک‌های سامانه همتا به ضرر خریداران موبایل تمام می‌شود.

  • فروش کیلویی گوشی‌های موبایل متروکه، به هیچ عنوان صحت ندارد

    فروش کیلویی گوشی‌های موبایل متروکه، به هیچ عنوان صحت ندارد

    مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: ماجرای فروش کیلویی گوشی های موبایل متروکه، به هیچ عنوان صحت ندارد و فروش آنها بر اساس ارزش واقعی بوده است.

  • واردات مسافری گوشی از عراق ممنوع شد

    واردات مسافری گوشی از عراق ممنوع شد

    طبق آخرین اخبار، گمرک ایران از ممنوعیت رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری از مبدا عراق طی روزهای ۱۰ تا ۳۱ شهریور خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =