تسهیل قوانین عرضه دانش‌بنیان‌ها در بازار سرمایه

با توجه به عرضه شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی در تابلوی معاملات بازار سرمایه, بعد از تپسی شاهد عرضه کافه بازار خواهیم بود و پس از آن نیز فیلیمو به بازار می‌آید.

به گزارش صدای بورس,به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، میثم فدایی افزود: در سال جاری قوانین عرضه دانش‌بنیان‌ها تسهیل‌سازی شده و امکانات و اختیاراتی به شرکت‌های فناورانه برای حضور در بازار سرمایه ارائه شده است, چند سکو نیز در این زمینه تنها به استارت‌آپ‌ها اختصاص یافته به طوری که هم اکنون بیش از ۳۰ شرکت فناورانه نوآور در حال بررسی و عرضه در بازار هستند.


فدایی احتمال عرضه چندین شرکت دیگر از حوزه اقتصاد دیجیتال در فرابورس را تا پایان سال جاری محتمل ارزیابی کرد و گفت: ابتدای هر کاری سخت به شمار می‌رود؛ اما این فرآیند با معرفی راه‌های تامین مالی جمعی، تسهیل قوانین، شفاف سازی شرکتی و... سرعت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما , مدیرعامل فرابورس تصریح کرد: فرابورس در آبان ماه سال جاری در همایشی با عنوان «رشد شرکت‌های دانش بنیان از مسیر بازار سرمایه» از آخرین دستاوردهای بازار سرمایه برای تامین مالی این شرکت‌ها و راهکارهای موجود برای توسعه استارت آپ‌ها رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 459508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =