مثبت و منفی های امروز بورس تهران کدام نمادها بودند؟

امروز نمادهای «فارس»، «کگل» و «وپاسار» بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در مقابل نمادهای «حکشتی»، «وبملت» و «امین» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. 

به گزارش صدای بورس,در معاملات روز دوشنبه بیست و هشتم شهریور ماه، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز کاری قبل ۴ هزار و ۹۵ واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۱ واحد رسید. شاخص هم وزن بورس با کاهش هزار و ۶۹۸ واحدی در سطح ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحدی ایستاد.همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۵۳ واحد پائین آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۵۷۶ واحد قرار گرفت.

نمادهای اثرگذار بر شاخص‌ها

امروز نمادهای «فارس»، «کگل» و «وپاسار» بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در مقابل نمادهای «حکشتی»، «وبملت» و «امین» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای «کگهر»، «صبا» و «آریا» بیشترین تأثیر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند و «کزغال»، «خدیزل» و «فزر» بیشترین تأثیر افزایشی را بر شاخص داشتند.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۴۶ هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان افزایش یافت. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۱۴۱هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان بود که ۹۷ درصد از ارزش کل معاملات بازار سرمایه را تشکیل می‌دهد.

امروز ارزش معاملات خرد سهام با کاهش ۹ درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم ۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان رسید.

صف‌های بازار سهام

به گزارش اقتصاد نیوز, در معاملات دوشنبه ۵۱ نماد صف خرید داشتند و ۸۱ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۱۰ درصدی به ۱۴۳ میلیارد تومان رسید و مجموع ارزش صف‌های فروش ۳ درصد افزایش یافت و ۱۸۷ میلیارد تومان بود.

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های فروش پایانی بازار ۲۰ میلیون تومان بود و ارزش صف‌های خرید نیز در رقم ۳۸ میلیارد تومان ایستاد.

در پایان معاملات نماد بکاب (شرکت صنایع جوشکاب یزد) با صف‌ خرید ۶ میلیارد تومانی در صدر جدول تقاضای پایانی بازار قرار گرفت. پس از بکاب، نمادهای کپرور (شرکت فراوری زغال سنگ پروده طبس) و فپنا (شرکت سپنتا) بیشترین صف خرید را داشتند.

بیشترین صف فروش بازار در پایان معاملات به نماد سکرد تعلق داشت که ارزش آن ۴ میلیارد تومان بود. پس از سکرد، نمادهای ثاباد، غدشت، سصفها و کترام بیشترین صف فروش داشتند.

کد خبر 459500

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =