حضور مدیرعامل شرکت مس در کاروان خدمت رسانی زائران اربعین حسینی در کربلا

علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از مس پرس، علی رستمی مدیر عامل شرکت مس به همراه امیر خرمی شاد عضو هیات عامل ایمیدرو به منظور شرکت در مراسم راهپیمایی روز اربعین و بازدید از کاروان خدمت رسانی شرکت مس به زائران و شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی، به کربلا سفر کردند.

‌مدیر عامل شرکت ملی مس در این سفر در بازدید از موکب های برپا شده این شرکت در طول مسیر به کربلا معلی از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفتند.

‌وی در این بازدید ضمن آرزوی قبولی طاعات خادمان و زائران امام حسین علیه السلام گفت: امیدواریم در مجموعه شرکت مس بتوانیم در راستای حفظ و زنده نگهداشتن مکتب اباعبدالله الحسین (ع) گام های موثری را برداریم.

‌وی افزود: راهپیمایی روز اربعین همایش بزرگ میلیون ها عاشق حسینی است که با پای پیاده با اشتیاق مضاعف راهی کربلا شده اند

‌مدیر عامل شرکت مس با اشاره به اعزام پرسنل شرکت مس در قالب ۳ کاروان برای خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام اظهار کرد: سعی کردیم با توزیع غذا و آب آشامیدنی، اسکان زائران و ایاب و ذهاب عاشقان اباعبدالله حسین (ع)، پذیرایی شایسته‌ای از زوار داشته باشیم.

کد خبر 459329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =