۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
سکه چقدر گران شد؟

در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به مسیر افزایشی روز گذشته ادامه دهد این امر ممکن است خوشبینی سکه بازان را تقویت کند و سکه سعودی شود.

به گزارش صدای بورس،بررسی هسته مرکزی بازار سکه در روز سه شنبه نشان می دهد بعد از افزایش قیمت دلار ، سکه بازان جدید وارد بازار شده و در موقعیت خرید قرار گرفتند.

سیگنال دلار به قیمت سکه

قیمت دلار دیروز به کانال ۳۱ هزار تومان ورود پیدا کرد و تا نزدیک نیمه کانال مذکور بالا رفت. به دنبال افزایش قیمت دلار ، سکه هم رشد قابل توجهی را ثبت کرد و تا نزدیک مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالا رفت.

در شرایط فعلی فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به مسیر افزایشی روز گذشته ادامه دهد این امر ممکن است خوشبینی سکه بازان را تقویت کند و سکه سعودی شود.

به باور این دسته از تحلیلگران اگر فلز گران بهای داخلی بالای محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت بدهد حتی احتمال رسیدن سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان هم محتمل است.

قیمت سکه اصلاح می شود؟

به گزارش اقتصاد نیوز، با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به حباب سکه می گفتند این سطح از حباب پایدار نیست و در صورتی که در روز جاری، دلار رشد معناداری را تجربه نکند، سکه در مسیر اصلاح قیمت قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است در محدوده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار بگیرد.

کد خبر 459161

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیشروی دلار در وقفه مذاکرات

    پیشروی دلار در وقفه مذاکرات

    به عقیده بسیاری از تحلیلگران، روند افزایشی بازارهای داخلی در پی کمرنگ شدن انتظارات مثبت جامعه نسبت به آینده نشست‌های هسته‌ای وین صورت گرفته است.

  • آخرین قیمت سکه در بازار تهران

    آخرین قیمت سکه در بازار تهران

    قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۷۷ هزار تومان رسید.

  • بازگشت ریسک به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه بعد از تعطیلات

    بازگشت ریسک به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه بعد از تعطیلات

    به نظر می رسد در شرایط فعلی عده ای از سکه بازان از شوک ریزشی قیمت طلای جهانی ترسیده باشند. این دسته از معامعه گران سعی میکنند بی گدار به آب نزنند و با احتیاط بیشتری وارد بازار شوند.

  • چرا مسکن در جنوب تهران گرانتر شد؟

    چرا مسکن در جنوب تهران گرانتر شد؟

    تبعات سریال تورم مسکن در مناطق ۲۲گانه شهر تهران، میانه تابستان امسال خود را در شکل خروج دوباره بازار املاک پایتخت از فاز «تنظیم رابطه» نشان داد.

  • قیمت سکه در انتظار پیام رییسی؟

    قیمت سکه در انتظار پیام رییسی؟

    به باور تحلیل گران فنی تا زمانی که سکه زیر محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد، افزایش قیمت خاصی در بازار رخ نخواهد داد. برای اینکه فلز گران بهای داخلی دچار افت معنادار قیمت شود، نیاز دارد که محدوده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دست برود.

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده

    پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده

    نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در طول روزهای آینده با توجه به توقف مذاکرات هسته ای به نظر می رسد حداقل تا روز دوشنبه، قیمت ارز، طلا و سکه تغییر محسوسی را نداشته باشد. احتمالا از روز دوشنبه با توجه به سیاست هایی که اعلام خواهد شد شاهد واکنش بازار خواهیم بود.

  • قیمت سکه و طلا در روز تعطیل

    قیمت سکه و طلا در روز تعطیل

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (جمعه) در بازار آزاد تهران به ۱۴میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =