همکاری ۱۸۲ شرکت دانش بنیان با گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ۳۰۰ پروژه مشترک

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از همکاری ۱۸۲ شرکت دانش بنیان با این گروه در ۳۰۰ پروژه مشترک در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های این گروه در دوره جدید مدیریتی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، مهرداد عظیمی که در مراسم رونمایی از محصول جدید دانش بنیان پتروشیمی کارون به نام Klm۱۰۰c در صنعت بسته‌بندی و به ویژه بسته‌بندی مواد غذایی کاربرد فراوانی دارد، به نمایندگی از دکتر علی عسکری سخنرانی می‌کرد، رونمایی از این محصول را یک روز خوب در تاریخ هلدینگ خلیج فارس عنوان کرد.

وی با ابلاغ پیام قدرشناسی و احترام مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به مدیرعامل پتروشیمی کارون و همکاران او و همچنین شرکت دانش بنیان بخش خصوصی که این محصول را به صورت مشترک با کارون تولید کرده است، از برنامه‌های ویژه این گروه برای توسعه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان به ویژه در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی خبر داد.
مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به نامگذاری امسال به نام «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، تصریح کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از سیاست‌های اصلی دکتر علی عسکری از ابتدای حضور در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده است و امروز بر اساس آمار مدیریت راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری گروه، شاهد هستیم ۱۸۲ شرکت در ۳۰۰ پروژه مشترک با گروه در حال همکاری هستند که عدد قابل توجهی است و البته با توجه به تاکید ایشان بر تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی، این همکاری بسیار بیشتر خواهد شد.
عظیمی با اشاره به تلاش‌های گسترده‌ دشمنان درجنگ اقتصادی با کشورمان و ناکامی آنها گفت:یکی از دلایل مهم شکست دشمنان در این جنگ، تلاش‌های جهادگران در صنعت پتروشیمی بود که هلدینگ خلیج فارس به‌عنوان شرکتی سرآمد در این صنعت شناخته شده و امروز به عنوان شرکتی موفق در سطح جهانی مطرح است.
مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، همچنین از تلاش‌های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار غرورآفرین این شرکت قدردانی کرد.

کد خبر 459038

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =