رئیس جمهور اهل بریدن روبان و کلنگ زنی نیست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در برنامه صف اول گفت: پروژه‌ها بلافاصله پس از اتمام در اختیار مردم قرار می‌گیرند. اگر طرحی را سراغ دارید که کامل شده اما از آن استفاده نمی شود؛ اعلام کنید، آماده پاسخ گویی و رسیدگی هستیم.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 458400

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وزرای رئیسی چقدر حقوق می‌گیرند؟

    وزرای رئیسی چقدر حقوق می‌گیرند؟

    رییس سازمان اداری و استخدامی محدوده حقوق وزیران کابینه را در گفتگو با خبرآنلاین اعلام کرد.

  • تاریخ رونمایی از هواپیمای ایرانی مشخص شد

    تاریخ رونمایی از هواپیمای ایرانی مشخص شد

    ساخت هواپیمای مسافری از دهه‌های گذشته در دستور کار قرار دارد، اما در سال‌هایی به خاطر کم توجهی دولت‌ها این دستورالعمل به پیش نرفته است. اخیراً رئیس جمهور در سفر استانی به اصفهان و بازدید از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران، بر توسعه صنعت ساخت هواپیما و تولید هواپیماهای مسافربری در کشور تأکید کرد.

  • امیرعبداللهیان: در مراحل پایانی رفع تحریم هستیم

    امیرعبداللهیان: در مراحل پایانی رفع تحریم هستیم

    وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه برای رفع تحریم‌ها در دولت جدید تلاش زیادی کردیم و در حال طی کردن مراحل پایانی هستیم، گفت: اگر آمریکایی‌ها واقع‌‍بینانه برخورد کنند، فکر می‌کنم حل شدنی است.

  • سایت دولتی شتر را در مناره پنهان کرد!

    سایت دولتی شتر را در مناره پنهان کرد!

    رسانه‌های دولتی بار دیگر با آمارسازی، از عملکرد دولت رئیسی در بازار ارز تمجید کرده‌ و گفته‌اند قیمت دلار در دولت رئیسی تنها هزار تومان بیشتر شده و کنترل بازار ارز، کار این دولت بوده است. اما آیا علت کنترل نرخ ارز، سیاست‌های دولت رئیسی بوده است؟

  • زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان "غیرحداقلی‌بگیر"تامین اجتماعی

    زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان "غیرحداقلی‌بگیر"تامین اجتماعی

    ​​​​​​​رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران: قرار است احکام جدید بازنشستگان در شهریورماه صادر و حقوق آنها بر اساس اصلاحیه جدید پرداخت شود. همچنین عقب‌افتادگی پنج ماه گذشته (از فروردین تا مرداد) نیز قرار است از  مهرماه به مرور پرداخت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =