آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

عرضه آنلاین (غیرحضوری) بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.

به گزارش صدای بورس،عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا به صورت هم‌زمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه و فروش حضوری از طریق کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه ۶ شهریور ماه انجام می‌شود.

علیرضا علی سلیمانی در خصوص قطارهای فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران گفت: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته، به مناسبت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان از تاریخ ۱۵ شهریور لغایت ۳۰ شهریور، ظرفیت فوق‌العاده در مسیر تهران- خرمشهر، تهران -کرمانشاه و مشهد- کرمانشاه پیش بینی شده و قطارهای فعلی مسیر تهران - اهواز نیز در این ایام تا خرمشهر ادامه سیر خواهند داشت.

به گزارش مهر ،هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.

کد خبر 458180

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ابهام در قیمت‌ سفرهای اربعین و خط و نشان‌های وزیر

    ابهام در قیمت‌ سفرهای اربعین و خط و نشان‌های وزیر

    در شرایطی که حدود ۴۰ روز تا اربعین امسال باقی‌مانده هنوز قیمت‌های قطعی برای انجام سفرهای اربعین اعلام نشده اما وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد که حتی اگر شخصا در فرودگاه مستفر شوم اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نمی‌دهم.

  • سفر اربعین چقدر هزینه دارد؟ از نرخ مصوب سفرزمینی و هوایی مطلع شوید

    سفر اربعین چقدر هزینه دارد؟ از نرخ مصوب سفرزمینی و هوایی مطلع شوید

    همزمان با نزدیک شدن موعد زیارت اربعین، مقامات رسمی ایران نرخ مصوب سفر زمینی و هوایی به مقصد عراق را اعلام کردند.

  • لغو تمامی سفرهای اتوبوس به عراق

    لغو تمامی سفرهای اتوبوس به عراق

    مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: حرکت تمامی اتوبوس‌ها به سمت پایانه‌های مرزی کشور عراق لغو شده و تنها تعدادی اتوبوس برای بازگرداندن زائران در پایانه‌ها مستقر شده است.

  • چرا بلیت قطار سخت پیدا می‌شود؟

    کمبود بلیت قطار موضوعی است که در تابستان امسال به ویژه هفته‌های اخیر بیشتر به چشم می‌خورد و مسافران از آن حرف می‌زنند، مشکلی که به گفته کارشناسان به دلیل افزایش تقاضا برای سفر در دوران پس از کرونا و البته کاهش تعداد ناوگان ریلی اتفاق افتاده است.

  • خریداران لیر ضرر کردند

    خریداران لیر ضرر کردند

    دبیر کل کانون صرافان اظهار داشت: به طور قطع تاثیرات برابری لیر در اقتصاد ترکیه به صادرات این کشور می‌تواند کمک کند هر چند که در تورم داخلی اثرات منفی به دنبال داشته اما با ادامه‌دار شدن نوسانات قیمت لیر دیگر کسی در ایران جرات خرید لیر با قصد سرمایه گذاری ندارد، از همین روی تقاضا برای خرید لیر در بازار ایران متوقف شد و فعالان از بازار لیر خارج شدند.

  • قطار مذاکرات از ریل خارج شد؟

    قطار مذاکرات از ریل خارج شد؟

    وال استریت ژورنال اعلام کرد توافق در دسرسی نیست و اختلاف ها بر سر تضامین ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =