۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
برنج طارم کیلویی چند؟

در این خبر به بررسی قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی در سوپرمارکت‌ها پرداختیم.

به گزارش صدای بورس، در حالی‌که همزمان با فصل برداشت برنج در کشور قیمت انواع برنج ایرانی در بازار تا ۲۰ هزار تومان در هر کیلو کاهش یافته، قیمت انواع بسته‌بندی و شرکتی این کالا که در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود تغییر محسوسی نداشته است.

قیمت جدید برنج در بازار | برنج طارم کیلویی چند؟

منبع : همشهری آنلاین

کد خبر 457799

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مرغ ارزان شد، اما گوشت همچنان گران است

    مرغ ارزان شد، اما گوشت همچنان گران است

    بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته اول شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت برخی کالاها از جمله برنج، مرغ و تخم مرغ کاهش جزئی داشته است.

  • برنج ارزان شد

    برنج ارزان شد

    مشاور نظام صنفی کشاورزی گفت: با افزایش ۳۰ درصدی تولید و ازدیاد عرضه در پیک برداشت، قیمت برنج در کارخانه ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان نسبت به قبل کاهش یافته است.

  • سالن دولتی رایگان برای جشن ازدواج و فرزندآوری

    سالن دولتی رایگان برای جشن ازدواج و فرزندآوری

    معاون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که سالن‌ها و تالارهای نهادها و سازمان‌های دولتی به صورت رایگان برای ازدواج در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این جدیدترین امتیاز دولت در جهت افزایش ازدواج و جوانی جمعیت است.

  • قیمت برنج به کمتر از ۸۰ هزار تومان می رسد؟

    قیمت برنج به کمتر از ۸۰ هزار تومان می رسد؟

    نایب رئیس انجمن برنج گفت: با توجه به پیش بینی ۱۰ تا ۲۰ درصدی تولید و رکود بازار برآورد می شود که قیمت برنج در بازار کاهش یابد.

  • میوه ایرانی در راه هند

    میوه ایرانی در راه هند

    وزارت بازرگانی هند از افزایش ۵۳ درصدی تجارت با ایران در نیمه نخست ۲۰۲۲ خبر داد و میوه و فرآورده‌های نفتی را مهم‌ترین کالاهای صادراتی ایران به این کشور اعلام کرد.

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای تولیدکنندگان را گروگان گرفته‌اند!

    فروشگاه‌های زنجیره‌ای تولیدکنندگان را گروگان گرفته‌اند!

    یک تولیدکننده از تعویق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خبر داد و گفت که بیشتر تامین کنندگان در حال حاضر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و توانایی شکایت هم ندارند.

  • فروش نسبتا خوب فباهنر در سه ماه

    فروش نسبتا خوب فباهنر در سه ماه

    فباهنر ۳ ماهه نخست سال را با تحقق سود ۱.۲۴۳ ریالی به پایان رساند. این مبلغ در مدت مشابه سال گذشته ۸۴۱ ریال بود. گزارش عملکرد فروش این شرکت را درادامه می خوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =