احتمال فعال شدن تفاهمنامه خرید هواپیماهای بوئینگ با شرایط ایران

مدیرعامل هواپیمایی آسمان با اشاره به احتمال فعال شدن تفاهمنامه خرید هواپیما با هواپیماسازی بوئینگ مطابق با شرایط مد نظر ایران گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان است.

به گزارش صدای بورس، ابوذر شیرودی در نشست خبری با اشاره به احتمال فعال شدن تفاهمنامه خرید هواپیما با هواپیماسازی بوئینگ بر اساس شرایط ایران، اظهار کرد: البته هواپیمایی آسمان برنامه ریزی خود را روی این تفاهمنامه متمرکز نکرده و ناوگان خود را با تامین هواپیما و قطعات توسعه خواهیم داد.

وی با اشاره به تاثیر تحریم ها بر صنعت هوانوردی، افزود: به هیچ عنوان منتظر احیای برجام نمانده ایم و در همین شرایط تحریمی هواپیما خریداری می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه ۷ هواپیمای فعال در ناوگان داریم به پروازهای اربعین اشاره و تصریح کرد: در ایام اربعین بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی پرواز چارتری نداریم.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان با بیان اینکه قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان است، گفت: نباید نگاه درآمدی به پروازهای اربعین داشته باشیم و انتقال زائران یک وظیفه برای ایرلاین هاست.


بیشتر بخوانید :قیمت سفر هوایی اربعین اعلام شد


شیرودی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هم به نجف و بغداد پرواز خواهیم داشت هم به شهرهای مرزی که مردم می خواهند از آنجا به صورت زمینی به عراق سفر کنند.

به گفته وی، پروازهای اربعین هواپیمایی آسمان با ۳ فروند هواپیما انجام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، فروردین ماه سال ۹۶ هواپیمایی آسمان از امضای تفاهمنامه خرید ۶۰ فروند هواپیما ۷۳۷ مکس با بوئینگ خبر داد. بلافاصله بویینگ نیز اعلام کرد برای فروش ۳۰ فروند هواپیما با هواپیمایی آسمان MOA (توافقنامه اصولی) امضا کرده است.

کد خبر 457776

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • زمزمه افزایش نرخ عوارض مسافری

    زمزمه افزایش نرخ عوارض مسافری

    مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با بیان "هزینه عوارض فرودگاهی در پروازها ۷ سال است تغییر نکرده" گفت: پیشنهاد افزایش این نرخ به ۵ درصد در پروازهای داخلی و ۷ درصد در پروازهای خارجی را داده‌ایم.

  • تبعات سنگین تحریم‌ها برای مسافران

    تبعات سنگین تحریم‌ها برای مسافران

    عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مسئولان نباید با بهانه تحریم‌ها، رفع مشکلات را از سر خود باز کنند و این نهایت بی‌مسئولیتی است که مدیران با بهانه تحریم از خود سلب مسئولیت کنند و این رفتار را قبول نداریم. درصد بسیار بالایی از مشکلات صنعت هوانوردی قابل مدیریت است و وزیر راه و شهرسازی هم به این موضوع اذعان داشته است.

  • نرخ پروازهای یک طرفه به نجف در اربعین مشخص شد

    نرخ پروازهای یک طرفه به نجف در اربعین مشخص شد

    رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: نرخ پروازهای رفت و برگشت به نجف ۶ میلیون تومان است، اما نرخ پروازهای یک طرفه با توجه به یک سر خالی بودن ممکن است متفاوت باشد که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

  • لاستیک هواپیما صاف بود، خلبان پرواز نکرد!

    لاستیک هواپیما صاف بود، خلبان پرواز نکرد!

    پرواز مشهدبه استانبول که قرار بود ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز پرواز کند تا اطلاع ثانوی تأخیر خواهد داشت.

  • آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری از ظهر شنبه ۵ شهریور

    آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری از ظهر شنبه ۵ شهریور

    پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۱/۶/۱۱ لغایت ۱۴۰۱/۷/۱۰ از روز شنبه ۵ شهریور آغاز می‌شود.

  • برجام چه تاثیری روی ناوگان هوایی دارد؟

    برجام چه تاثیری روی ناوگان هوایی دارد؟

    یک کارشناس صنعت هوایی با بیان اینکه صرف توافق منجر به نوسازی ناوگان هوایی ایران نخواهد شد، گفت که مهم‌تر از آن بلوغ حمل‌ونقل هوایی ایران به لحاظ تبیین سیاست‌های راهبردی، تدوین برنامه استراتژیک، مقررات‌زُدایی و اصلاح فرآیندها، توسعه منابع انسانی و شفافیت‌های مالی و اقتصادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =