ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است/ بودجه ورزش کارگری و قهرمانی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است

دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (۲۰۲۲) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را ۵۰ درصد افزایش داده ایم.

گزارش صدای بورس، بهجلسه تقدیر و تشکر از افتخار آفرینی از اعضای تیم ورزشی اعزامی شرکت مس به مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان درمسکو، با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، محراب احمدیان معاون منابع انسانی وسیتم های اطلاعاتی، محمد قراخانلو مدیر گروه روابط عمومی و همچنین با حضور ویدیو کنفرانسی مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه، معبود عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون برگزار شد.

دکتر علی رستمی ضمن عرض خداقوت به همه ورزشکاران ،کادر مدیریتی و فنی تیم اعزامی گفت: به شکر خدا ورزشکاران جوان و با غیرت شرکت ملی مس توانستند با پشتکار و تلاش افتخارآفرینی کنند؛ خدا را برای این عنایت به شرکت مس سپاسگزارم و دست همه شما ورزشکاران را می بوسم.

وی در ادامه با تاکید براین که ورزش کارگری اولویت اول شرکت ملی مس است، گفت: تمام تلاش ما این است که مجتمع ها و معاونت منابع انسانی دست به دست هم بدهند تا همه همکاران و خانواده هایشان با ورزش مانوس شوند.
دکتر رستمی گفت: هر اندازه به ورزش بپردازیم بهره وری را افزایش داده و آن را تضمین کرده ایم.

دکتر رستمی با مناسب ارزیابی کردن برنامه های ورزشی شرکت ملی مس اظهار کرد: از این به بعد انتظار داریم برنامه های منظمی در این زمینه در سطح ۳ مجتمع تولیدی تهیه و تدوین شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید از این پس به گونه ای در زمینه ورزش برنامه ریزی و عمل کنیم که برای سایر شرکت ها نیز به صورت الگو قرار بگیریم.

کد خبر 457591

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =