بازار سرمایه وارد مدار رشد خواهد شد؟

گزارش تحلیلی از روند حرکت شاخص کل و احتمالات ورود به مدار رشد بازار سرمایه را در ادامه می خوانید؟

به گزارش صدای بورس، در ارتیاط با شاخص کل در حال حاضر و با توجه به چارت نمی توان روند اصلاح کوتاه مدت بازار را پایان یافته دانست.

براساس تحلیل شاخص_کل؛ در حال حاضر و با توجه به چارت نمی توان روند اصلاح کوتاه مدت بازار را پایان یافته دانست. مادامی که شاخص کل موفق به شکست و تثبیت بر روی محدوده ی ۱.۵۳۰.۰۰۰ واحد نشده, بازار در کوتاه مدت همچنان مسیر اصلاح را طی خواهد کرد. اما در صورت شکست محدوده ی مشخص شده بازار سرمایه وارد مدار رشد خواهد شد.

بازار سرمایه وارد مدار رشد خواهد شد؟

منبع: کارگزاری بانک مسکن

کد خبر 457497

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ثمردهی فعالیت‌های ۱۰ ماهه‌ی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در هفته دولت

    ثمردهی فعالیت‌های ۱۰ ماهه‌ی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در هفته دولت

    مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همزمان با هفته دولت خبر داد.

  • قطار بورس روی ریل مذاکرات در حرکت است

    قطار بورس روی ریل مذاکرات در حرکت است

    مذاکرات ایران و قدرت های برتر در حالی پس از یک وقفه طولانی مجددا از سر گرفته شد که بازارهای دارایی در مقابل این دور از رفت و آمدهای طرف‌های مذاکره‌کننده گاردی متفاوت از یکدیگر گرفتند.

  • سنگ ناکارآمدی به پای لنگ بورس

    سنگ ناکارآمدی به پای لنگ بورس

    به‌نظر می‌آید با توجه به خبر وجود تخلفات گسترده که در راستای انتشار تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه روی داده است، نمی‌توان منتظر افزایش اعتماد نسبت به بازار سهام بود چراکه نوع تخلفات یادشده حکایت از نیاز به افزایش بیشتر نظارت بر شرکت‌های بورسی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =