خاور درباره تغییر ترکیب تولید شفاف سازی کرد

گزارش افشای اطلاعات با اهمیت خاور منتشر و دلیل تغییر در ترکیب تولید و فروش شرکت تشریح شد.

به گزارش صدای بورس، ایران خودرو دیزل تغییرات در ترکیب تولید (اقدامات لازم جهت تولید محصول کشنده H۵ )را در دستور کار دارد.

براین اساس؛ خاور در اطلاعیه ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ افشای اطلاعات بااهمیت - (تغییرات در ترکیب تولید / فروش محصولات - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ افزود؛ ترکیب قبلیH۴ و دیگر محصولات شرکت و ترکیب جاری H۵ و H۴ و دیگر محصولات شرکت شفاف سازی می شود.
شرح موضوع، دلیل تغییر در ترکیب تولید و فروش، با استناد به مجوز های مربوطه و اساسنامه شرکت:پیرو اخذ کلیه مجوزهای قانونی مورد نیاز جهت تولید کشنده فوتون H۵ از وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد که در نهایت منجر به صدور مجوز شماره گذاری این محصول توسط پلیس راهور ناجا در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ شد، جلسه هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل در ساعت ١٤ روز دوشنبه ٢٤ مردادماه ١٤٠١ تشکیل و مقرر شدد اقدامات لازم جهت تولید محصول کشنده H۵ صورت پذیرد همچنین متناسب با برنامه تولید، پس از اخذ مجوز پیش فروش از وزارت صمت، نسبت به فروش محصول فوق اقدام شود.
منبع: دیدگاه آبان

کد خبر 457478

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رونمایی از خودرو M۴۴ محصول مشترک سایپا و سیتروئن

    رونمایی از خودرو M۴۴ محصول مشترک سایپا و سیتروئن

    در اولین روز نمایشگاه تحول صنعت خودرو که روز پنجشنبه ۳ شهریورماه با حضور وزیر صمت آغاز به کار کرد، از خودرو M۴۴ سایپا رونمایی شد.

  • خودروسازان در تیر ماه چه تعداد خودرو فروختند؟

    خودروسازان در تیر ماه چه تعداد خودرو فروختند؟

    کل فروش سه خودروساز بزرگ کشور در تیر ماه ۹۶ هزار و ۹۴۸ دستگاه بوده، این در حالیست که تولید خودروسازان در تیر ماه ۸۴ هزار و ۹۹۳ دستگاه بوده که بیانگر پیشی گرفتن فروش از تولید است.

  • بازاری پر از فروشنده، اما خالی از خریدار

    بازاری پر از فروشنده، اما خالی از خریدار

    به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو که از حدودا دو ماه پیش آغاز شده، تحت تاثیر اخبار مذاکرات برجام نیز تداوم یافته و بازار شیب نزولی را طی می‌کند؛ این در حالیست که بازار از خریدار خالی مانده و همه فروشنده هستند، اما مشتری نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =