۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
وضعیت ۲۴ ارز در بازار رسمی

بانک مرکزی امروز، ‌سه‌شنبه (۲۵ مرداد)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز افزایش و نرخ ۲۴ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۰ هزار و ۷۵۶ و یورو را ۴۲ هزار و ۷۷۲ ریال اعلام کرد.

نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش یافت | ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 457475

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • حذف دلار از  مبادلات تجاری چه معنایی دارد؟

    حذف دلار از مبادلات تجاری چه معنایی دارد؟

    دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: باید علاوه بر پول کالا هزینه تبدیل دلار را به سایر ارزها را هم بپردازیم و این تبدیل کردن برای کشور و تاجر ایرانی هزینه بالایی دارد.

  • ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی

    در گوشه شمال غربی عربستان سعودی، نه چندان دور از دهانه خلیج عقبه، تکه ای از بیابان عمدتا برهنه – محلی که ظاهرا قرار است شهر نئوم در آن بنا شود – قرار دارد. این شهر احتمالی قرار است گامی جسورانه به سوی آینده و نمایشی از تلاش پادشاهی سعودی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد خود به دور از نفت باشد. تصاویری که از این شهر بیان می شود شامل ربات هایی است که کارهای پستی انجام می دهند، سواحل پوشیده از سنگ مرمر خرد شده و ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین که یک ماه مصنوعی را شکل می دهند.

  • نرخ پروازهای یک طرفه به نجف در اربعین مشخص شد

    نرخ پروازهای یک طرفه به نجف در اربعین مشخص شد

    رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: نرخ پروازهای رفت و برگشت به نجف ۶ میلیون تومان است، اما نرخ پروازهای یک طرفه با توجه به یک سر خالی بودن ممکن است متفاوت باشد که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

  • سکه در پله‌های ابتدایی کانال ۱۴ ایستاد

    سکه در پله‌های ابتدایی کانال ۱۴ ایستاد

    فشار فروش در بازار ارز تهران همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =