تهران جواب مثبت داد؟

خبرنگار پولیتیکو به نقل از یک مقام طرف مذاکره اعلام کرد ایران پاسخ داده و در پاسخ تهران نکته تحریک برانگیزی وجود ندارد

به گزارش صدای بورس استفانی لیختنشاتین خبرنگار پولتیکو نوشت: پاسخ ایران توسط اتحادیه اروپا دریافت شد. یک منبع می گوید: «هیچ چیز بسیار تحریک برانگیز در آن وجود ندارد. »


استفانی لیختنشاتین خبرنگار پولتیکو نوشت: پاسخ ایران توسط اتحادیه اروپا دریافت شد. یک منبع می گوید: «هیچ چیز بسیار تحریک برانگیز در آن وجود ندارد. »

خبرنگار پولتیکو افزود: ظاهراً چیزی در مورد بحث پادمان در پاسخ ایران وجود ندارد؛ بیشتر بر تحریم ها و تضمین ها متمرکز است.

به گزارش انتخاب در همین حال، ایسنا از قول یک منبع مطلع ایرانی اظهار کرد که انتظار است تا دو روز آینده به طور متقابل پاسخ طرف مقابل را دریافت کنیم.

محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کنندگان ایران نیز در مصاحبه با الجزیره درباره برجام گفت: مسائل باقی مانده درباره بازگشت به برجام حل شده و با رسیدن به توافق فاصله چندانی نداریم.

کد خبر 457465

اخبار مرتبط

  • توافق وین در انتظار تصمیم‌های سیاسی در کاخ‌سفید

    توافق وین در انتظار تصمیم‌های سیاسی در کاخ‌سفید

    جمهوری اسلامی ایران پاسخ مکتوب خود را درباره آخرین نسخه از پیش‌نویس توافق وین را ارائه و اعلام کرده است که اگر واکنش آمریکا با واقع‌بینی و انعطاف همراه باشد توافق حاصل خواهد شد.

  • تبعات سنگین تحریم‌ها برای مسافران

    تبعات سنگین تحریم‌ها برای مسافران

    عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مسئولان نباید با بهانه تحریم‌ها، رفع مشکلات را از سر خود باز کنند و این نهایت بی‌مسئولیتی است که مدیران با بهانه تحریم از خود سلب مسئولیت کنند و این رفتار را قبول نداریم. درصد بسیار بالایی از مشکلات صنعت هوانوردی قابل مدیریت است و وزیر راه و شهرسازی هم به این موضوع اذعان داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =