افزایش سه برابری توزیع روغن موتور

حمیدرضا فراهانی مدیر بازاریابی و فروش شرکت بهران از افزایش سه برابری توزیع روغن موتور در تهران خبر داد.

به گزارش صدای بورس، حمیدرضا فراهانی، مدیر بازاریابی و فروش بهران با بیان این خبر اعلام کرد: این شرکت با هدف ایجاد آرامش و تثبیت بازار روغن موتور در تهران، به عنوان مهم ترین و موثرترین بخش بازار کشور، نسبت به افزایش سه برابری توزیع محصولات خود اقدام کرده و امید است تا پایان مردادماه جاری آرامش نسبی در بازار ایجاد شود.

وی در توضیح این خبر افزود: شرکت بازرگانی بهران به عنوان بازوی توزیع مویرگی بهران، با افزایش ساعات توزیع روغن تا پاسی از شب و افزایش تعداد مسیرهای روزانه به دو برابر مقدار قبلی، حجم توزیع محصولات روغن موتور را به بیش از سه برابر افزایش داده است.

وی ضمن اعلام رکورد شکنی با توزیع روزانه بیش از ۷۰ هزار لیتر انواع روغن موتور به ویژه روغن های دیزل در اتوسرویس‌ها و مراکز فروش اظهار داشت: این شرکت عرضه مستقیم روغن های موتور دیزلی را تا زمان وجود تقاضا در جایگاه‌های سوخت خود در شهر تهران ادامه خواهد داد.

فراهانی با تاکید بر استفاده از کلیه روش‌های توزیع و فروش جهت ایجاد ثبات در بازار گفت: فروشگاه اینترنتی بهران محل عرضه کلیه محصولات گروه خودرویی شرکت نفت بهران بوده و از گذشته اقدام به عرضه محصولات این شرکت با نرخ مصوب کرده است. با این حال در جهت توزیع عادلانه و شفاف روغن های موتور، به ویژه روغن های موتور دیزلی، این سایت با هماهنگی وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت الکترونیکی، جهت احراز هویت مشتریان به سامانه جامع توزیع روغن موتور وزارت صمت متصل شده است.

وی در پایان استقبال اتوسرویس‌ها، مشتریان و مخاطبان از این اقدامات جهادی را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: توزیع روغن موتور تا رسیدن بازار به ثبات کامل، حتی در روزهای تعطیل ادامه خواهد داشت.

لازم به توضیح است، مشتریان گرامی برای تهیه انواع روغن موتور به قیمت مصوب می توانند به این سایت به آدرس https://www.btc.co.ir مراجعه نمایند. رانندگان خودروهای سنگین برای تهیه روغن به نرخ مصوب از این سامانه، نیازمند درج اطلاعاتشان در سامانه وزارت صمت هستند.

کد خبر 457381

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو

    رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو

    پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو امروز با حضور سخنگوی دولت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای تولیدکنندگان را گروگان گرفته‌اند!

    فروشگاه‌های زنجیره‌ای تولیدکنندگان را گروگان گرفته‌اند!

    یک تولیدکننده از تعویق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خبر داد و گفت که بیشتر تامین کنندگان در حال حاضر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و توانایی شکایت هم ندارند.

  • شواهد صعودی شدن شبهرن

    شواهد صعودی شدن شبهرن

    گزارش تحلیلی از حرکت نمودار شبهرن را در ادامه می خوانید.

  • سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    یک کارشناس اقتصادی گفت: برخی تولیدکنندگان با عرضه قطره چکانی کالاها به بازار باعث شدند تا بازار این صنعت هم مانند کاری که خودروسازان با مردم کردند بشود ؛ سیاستی که پول مردم را گرفته و ۶ ماه دیگر کالا را تحویل می‌دهند هم به بازار لوازم خانگی سرایت کرد بنابراین تولیدکنندگان نتوانستند از اعتمادی که زمینه آن به واسطه عدم واردات کالا فراهم شده بود استفاده کنند و بازارسازی مناسب داشته باشند

  • دریافت استاندارد کشورهای حوزه خلیج فارس (GSO) برای دنا

    دریافت استاندارد کشورهای حوزه خلیج فارس (GSO) برای دنا

    قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، از دریافت استاندارد کشورهای حوزه خلیج فارس (GSO) برای محصول دنا خبر داد و گفت: با دریافت این استاندارد، امکان صادرات دنا به کشور عمان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم شده است.

  • عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در سراسر کشور

    عرضه مستقیم روغن موتور اسپیدی در سراسر کشور

    شرکت نفت سپاهان محصولات خود را در سراسر کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند.

  • خالص ارزش داریی ونفت چقدر تغییر کرد؟

    خالص ارزش داریی ونفت چقدر تغییر کرد؟

    گزارش فعالیت ماهانه دوره۱ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ونفت منتشر و خالص ارزش داراییها (NAV) هر سهم شرکت بررسی شد.

  • بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار فعال شد

    بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار فعال شد

    ​​​​​​​معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال‌سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه بگیر در کشور خبر داد.

  • عرضه روغن موتور نباید دو نرخی باشد

    عرضه روغن موتور نباید دو نرخی باشد

    عضو انجمن پالایشگاه‌های روغن سازی گفت: فعالیت شرکت‌های کوچک روغن سازی، بر بازار بین المللی روانکار، تاثیرات منفی دارد.

  • نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملین پخش روغن موتور

    نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملین پخش روغن موتور

    نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملین پخش روغن موتوردر سراسر کشور روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه در محل دفتر مرکزی برگزار شد.

  • ضرورت عرضه لاستیک در بورس کالا

    ضرورت عرضه لاستیک در بورس کالا

    رئیس انجمن صنعت لاستیک با تأکید بر ضرورت عرضه لاستیک در بورس کالا، گفت: هزینه‌های تولید لاستیک از پارسال تاکنون ۷۷ درصد رشد کرده است.

  • جام‌جهانی استارتاپ‌ها برگزار می‌شود

    جام‌جهانی استارتاپ‌ها برگزار می‌شود

    در حالی که تنها چند ماه به برگزاری جام جهانی قطر باقی مانده، آرام آرام فضای فوتبالی ایران هم خود را برای این رویداد آماده می‌کند. در همین راستا، استارتاپ کلین‌شیت به عنوان یک پلت‌فرم سرگرمی/رسانه فوتبالی در حال آماده شدن برای جام جهانی است و یک دوره مسابقات بین استارتاپ‌ها روی کنسول بازی سونی را برگزار خواهد کرد.

  • تحلیل گزارش بازدهی شرکت های بورسی

    تحلیل گزارش بازدهی شرکت های بورسی

    گزارش میانگین بازدهی شرکت های بورسی تا تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۲ منتشر و بررسی شد.

  • لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

    در معاملات روز شنبه شاخص کل با ۱۸ هزار و ۶۳۵ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۶۷ هزار واحد قرار گرفت.شاخص هم وزن نیز با تاثیرپذیری یکسان از کلیه بازار ۶۲۸۲ واحد به رنگ سبز درآمد و به سطح ۳۹۵ هزار و ۸۸۴ واحد رسید. وپارس، آسیا، وساپا، وبانک، فنوال، وپترو، وبملت بیشترین افزایش قیمت و غاذر، تکنو، وآذر، مداران، کمنگنز، شغدیر، نوری بیشترین کاهش قیمت را داشتند. برجام و کاهش ریسک رکود اقتصاد جهانی را می توان از جمله دلایل رشد امروز بازار دانست. از طرفی نرخ بهره بین بانکی نیز برای سومین هفته متوالی کاهشی شد و طی این مدت از سطح ۲۱/۳۱ به ۲۰/۵۹ درصد رسید. پیش بینی می شود بازار متعادل تر و با رشد کمتری نسبت به روز گذشته دنبال شود.

  • میوه ایرانی در راه هند

    میوه ایرانی در راه هند

    وزارت بازرگانی هند از افزایش ۵۳ درصدی تجارت با ایران در نیمه نخست ۲۰۲۲ خبر داد و میوه و فرآورده‌های نفتی را مهم‌ترین کالاهای صادراتی ایران به این کشور اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =