تلاش‌های ستودنی ایران خودرو در عبور از روزهای سخت

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.

به گزارش صدای بورس، سردار حسن‌زاده، با بیان این‌که تغییر در شیوه مدیریت و نوع نگرش در حل مسایل، عامل موفقیت در ایران‌خودرو است، تصریح کرد: نگرش فعلی مبتنی بر اصل «ما می‌توانیم» است.

وی تصریح کرد: «ما می‌توانیم» اصل تسلیم نشدن در برابر شرایطی است که دشمنان برایمان ساخته‌اند.
در این دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) گزارشی درخصوص وضعیت گذشته و فعلی تولید و توسعه در این گروه صنعتی ارایه کرد و گفت: با همت کارکنان و تخصیص و مدیریت منابع توانستیم شرایط پایداری را در تولید ایجاد کنیم و علاوه بر مدیریت شرایط بحرانی در تولید، هم‌زمان به مسایل کیفیت و توسعه محصولات بپردازیم.
مهدی خطیبی با بیان این‌که حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید کمک شایانی به حفظ سرمایه مشتریان و ایران‌خودرو کرده و علاوه بر افزایش کیفیت محصولات سبب افزایش عرضه به بازار شده است، افزود: در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی در مسیر اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری صورت گرفته و در موارد مختلف تکمیل خودروهای ناقص، افزایش تولید و عرضه، توسعه محصولات، افزایش کیفیت، افزایش گارانتی، واگذاری سهام و... اقدامات موثری صورت گرفته و تا حصول نتیجه نهایی و رضایتمندی مردم و نهادهای حاکمیتی که در همین مسیر است ادامه خواهد داشت.
خطیبی با اشاره به توسعه همکاری‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در مسیر تحقق شعار امسال خاطرنشان کرد: دستاورد اخیر ایران‌خودرو در طراحی و توسعه سامانه کنترل هوشمند یورو پنج حاصل همکاری با صنایع دانش‌بنیان در حوزه نظامی بوده است، به تازگی ۵۴ قرارداد با دانش‌بنیان‌ها نیز در حوزه تامین صورت گرفته و این مسیر ادامه دارد.
وی حذف خودروهای قدیمی و طراحی و توسعه محصولات جدید در شرایط تحریم را از دیگر دستاوردهای مهم صنعتگران ایران‌خودرو دانست و گفت: ری‌را و محصول پروژه TF۲۱ از نتایج اتکا به توان مهندسان داخلی است که با تولید و عرضه تحول بزرگی در بازار خودرو روی خواهد داد.
گفتنی است، در این دیدار سمیعی مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و شیخ‌سفلی فرمانده سازمان بسیج کارگری و فرمانده حوزه بسیج ۵۰۲ امام علی (ع) نیز حضور داشتند

کد خبر 457039

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =