۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
"تماوند" اوراق منتشر می‌کند

۵ هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه "بترانس" منتشر می شود

به گزارش صدای بورس؛ معاون تامین مالی شرکت تأمین سرمایه دماوند گفت: بر اساس موافقت اصولی منتشر شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران ترانسفو (سهامی عام) با نماد «بترانس» قصد دارد از طریق انتشار مرابحه به مبلغ ۵،۰۰۰ میلیارد ریال تامین مالی کند.

اوراق مرابحه «بترانس» با نرخ ۱۸ درصد سالیانه با تاریخ پرداخت سود هر سه ماه یک بار و با عمر اوراق ۴ سال منتشر می‌شود که به منظور تأمین مالی بخشی از سرمایه در گردش شرکت برای خرید مواد اولیه مصرفی است.


بشتر بخوانید:ساکنان در خانه هم باید مالیات بدهند!


به گفته خاکپور، مشاوره عرضه، متعهد پذیره نویس و بازارگردانی اوراق مذکور بر عهدۀ تأمین سرمایه دماوند و ضامن آن بانک رفاه کارگران است. اوراق مذکور طی ماه‌های آتی از طریق شرکت کارگزاری آرمون بورس به عنوان عامل فروش در بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.

خاکپور در خصوص سایر تامین مالی‌های در دست اقدام تأمین سرمایه دماوند گفت: در سال جاری به غیر از موافقت اصولی گرفته شده از سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت‌های دیگری نیز درخواست تامین مالی به تامین سرمایه دماوند داده‌اند که در حال سپری کردن فرآیند اجرایی انتشار اوراق و مراحل اخذ موافقت اصولی و مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح هستند که به محض نهایی شدن آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 456354

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =