وزیر صمت زمان حذف قرعه کشی خودرو را اعلام کرد

فاطمی امین در سفر به شهرستان ساوه گفت: خروج خودرو از قرعه کشی تابع عرضه و تقاضا است و به تدریج اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش صدای بورس، فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت که در راستای سفر هیئت دولت به استان مرکزی به شهرستان ساوه سفر کرده در خصوص حذف قرعه کشی خودرو گفت: خروج خودرو از قرعه کشی تابع عرضه و تقاضا ست و به تدریج اتفاق خواهد افتاد که تابع سازو کار بازار است.

فاطمی امین با اشاره به آمار بالای تولید خودرو در کشور گفت: به جز دو خودرو شرکت سایپا، همه خودروهای این شرکت از قرعه کشی خارج شده اند.

وزیر صمت می‌گوید: تولید خودروهای ناقص به صفر رسیده و هر خودرویی که وارد خط تولید می‌شود، کامل خارج خواهد شد؛ در آبان و آذر ماه سال گذشته تولید خودرو های ناقص به ۱۷۰ هزارعدد رسید و الان به ۲۰ هزار خودروی ناقص رسیده که روند تولید بسیار مطلوب است.


بیشتر بخوانید: حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو /خبرهای خوب از بهبود کیفیت خودروها تا پایان امسال


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،به گفته فاطمی امین در شهرستان‌ها بیشتر از آنکه مشکل اشتغال داشته باشیم با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم و بر این اساس شرکت شهرک‌های صنعتی در تعاملی که با وزارت راه و شهرسازی برقرار کرده مقرر شده از طریق واگذاری زمین رایگان و اعطای تسهیلات به صنعتگران زمینه تولید مسکن مورد نیاز نیروی کار شاغل در صنایع را فراهم کند تا مشکل کمبود مسکن در بین جامعه کارگری مرتفع شود.

کد خبر 456044

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =