ثبت‌ نام ۷ هزار متقاضی در هر دقیقه برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه

مدیر پروژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اشاره به رفع کندی سرعت ساعات ابتدایی ثبت نام این سامانه، از ثبت نام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا ساعت ۱۴ یکشنبه و ثبت نام ۷ هزار متقاضی در هر دقیقه خبر داد.

به گزارش صدای بورس،حسین آبادی، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: در مرحله دوم طرح یکپارچه تخصیص خودرو مقرر شد با هماهنگی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و خودروسازان، اطلاعات مورد نیاز دریافت و سیستم به لحاظ اطلاعاتی آماده شروع به کار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم مانند مرحله قبل درخواست‌های زیادی برای ثبت‌نام وجود داشته باشد، پیش‌بینی‌های لازم شده بود که بتوانیم پاسخگوی حجم بالای درخواست ها در سامانه باشیم که بنا بر دلایلی در ساعات اولیه هجوم خیلی سنگینی به مراتب بیش از پیش‌بینی ما روی سایت به وجود آمد و همین موضوع منجر به کندی سرعت سامانه شد.

حسین‌آبادی ادامه داد: بلافاصله پس از مواجه شدن با این کندی، تمهیدات لازم که از قبل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده بود را اجرا کردیم و تا حد امکان منابع و زیرساخت‌های سخت‌افزاری موجود را افزایش دادیم تا سرعت سامانه به حد قابل قبولی برسد و متقاضیان بدون هیچ مشکلی قادر به ثبت‌نام باشند، اگرچه در چند ساعت ابتدای آغاز ثبت‌نام اختلال کندی سرعت وجود داشت که بدین‌ترتیب برطرف شد.


بیشتر بخوانید: حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو /خبرهای خوب از بهبود کیفیت خودروها تا پایان امسال


مدیر پروژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ضمن اعلام آمار ثبت نامی متقاضیان، اظهار داشت: با وجود کندی سرعت در روز نخست (25 تیر) بیش از 160 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کردند و تا ساعت 14 روز دوم (26 تیر) بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر ثبت‌نام در سامانه انجام شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: این امر نشان‌دهنده این است که همه مشکلات مربوط به کندی سرعت برطرف شده و در همین ساعت بیش از هفت هزار ثبت‌نام در دقیقه را ثبت کرده‌ایم و سامانه همچنان بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی در پایان از آمادگی مرکز تماس مربوط به شرکت پیمانکار این پروژه جهت پاسخگویی به سوالات هموطنان گرامی خبر داد و گفت: این شرکت با در اختیار داشتن یک مرکز تماس مجهز و کارشناسان متخصص برای پاسخگویی به سوال‌های متقاضیان، به‌صورت تمام‌وقت آماده است.

به گزارش تسنیم ،حسین‌آبادی ادامه‌داد: متقاضیان هر سوالی درباره سامانه، ثبت‌نام، اعلام نتایج، محدودیت‌ها، طرح‌های مختلف موجود در سامانه، مشکلات فنی و ... دارند با شماره 021-54945 تماس بگیرند و کارشناسان این شرکت در مرکز تماس نهایت همکاری را خواهند داشت که خودروی مورد نظر خود را ثبت‌نام کنند و علاوه بر مرکز تماس شرکت مگا، مرکز تماس هشت شرکت خودروساز که در مرحله دوم طرح حضور دارند، آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

کد خبر 455815

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =