انتخاب کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان عضو علی‌البدل اول شرکت بورس اوراق بهادار

کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان عضو علی‌البدل اول شرکت بورس اوراق بهادار تهران (سهامی عام) انتخاب شد.

به گزارش صدای بورس،مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بورس اوراق بهادار تهران در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ برگزار و شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران در یک رقابت فشرده و با فاصله اندک به عنوان عضو علی‌البدل اول هیأت مدیره این شرکت به مدت ۲ سال انتخاب شد.

کارگزاری بورس بیمه ایران به طور مستقل در این رقابت بزرگ شرکت نمود و صرفا با تکیه بر اعتماد سهامداران، حمایت هلدینگ کسب‌وکار سبا و قابلیت مدیران گروه شرکت‌های بیمه ایران، موفق به کسب تعداد قابل ملاحظه‌ای از آرای سهامداران گردید. شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران ضمن تشکر از اعتماد سهامدارن، نهایت تلاش خود را در راستای اعتلای بازار سرمایه به عنوان کاراترین بازار مالی به کار خواهد بست.

شایان ذکر است شرکت‌های گسترش صنعت نوین (غدیر)، سرمایه‌گذاری اهداف، سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‌گذاری تدبیر، سرمایه‌گذاری توسعه ملی، کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار، صندوق بازنشستگی وظیفه بانک‌ها، کارگزاری بورس بیمه ایران و گروه توسعه مالی مهر آیندگان به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 456032

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عیدی بیمه مرکزی برای بیمه گذاران خودروها

    عیدی بیمه مرکزی برای بیمه گذاران خودروها

    بیمه مرکزی اعلام کرد که به مناسبت "عید غدیر خم" صد درصد جرایم تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه از تاریخ ۲۷ تیر تا پایان روز ۱۵ مرداد امسال بخشیده می‌شود.

  • چرا قیمت تریاک ۶ برابر شد؟

    چرا قیمت تریاک ۶ برابر شد؟

    کوچ معتادان از بازار مواد مخدر سنتی به صنعتی به دلیل افزایش شش برابری قیمت تریاک بسیاری از فعالان حوزه اعتیاد را به ارائه هشدارهای جدی واداشت. آن‌طور که فعالان این صنعت می‌گویند معتادان سالانه ۶۰ هزار میلیارد تومان برای تأمین مواد مخدر هزینه می‌کنند. حال با ممنوعیت کشت خشخاش در افغانستان احتمالاً این رقم بالاتر هم برود.

  • وضعیت سبد سهام عدالت در ۲۲ تیر

    وضعیت سبد سهام عدالت در ۲۲ تیر

    وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

  • مردم چطور به بورس اعتماد می کنند؟

    مردم چطور به بورس اعتماد می کنند؟

    بازار سهام در تمامی کشورهای جهان از جمله حوزه‌هایی است که طی دو دهه اخیر تحولات سریعی را در حوزه تکنولوژی و همچنین آسان‌تر کردن خدمات برای مردم عادی یا شرکت‌ها شاهد بوده است.

  • مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین با گزارش مقبول حسابرس برگزار شد

    مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین با گزارش مقبول حسابرس برگزار شد

    مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین برگزار شد؛ در این مجمع  صورت‌های مال و  توزیع ۷۰ درصد سود قابل تقسیم دوره در میان سهام‌داران به تصویب رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =